McRubber, nån som testat? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

McRubber, nån som testat?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg

Jag menar, jämför med jakt. Har svårt att tänka mig att en jägare som vill bli tagen på allvar skulle starta en tråd vid typ;
    "Mauser M03 Extreme, skjuter den stora älgar?"
    Du glömde ju att du måste ha rätt ammunition typ RWS .30-06 UNI Classic 11,7G, annars kan du glömma dom stora tjurarna
    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Det är väll alltid skoj o testa nya prylar. Man frågar ju för att man inte vill "kasta pengarna i sjön" (hmm )

Är skoj o veta om någon annan än Mr. Claes har fiskat bra med dem, men även hur bra hållbarhet mm det är på dom.

Trådarna är många där det framkommer samma sak, många av oss är samlare av rang

Kommentera

Ursprungligen postat av Wehlin Visa inlägg
        Det är väll alltid skoj o testa nya prylar...

...Trådarna är många där det framkommer samma sak, många av oss är samlare av rang
        Jag vet! Jag är precis likadan. Köper tonvis med prylar för tusentals kronor som inte alltid ger en fisk mer i båten. Jag skulle nog fånga ungefär lika mycket fisk med mitt första abumatic-set och ett Atom S. Men för mig är prylköp en del av nöjet. Jag hoppas du inte tagit illa upp! Jag ville bara problematisera lite kring vad vi gör egentligen. Det märks att isen ligger!

Kommentera

Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inlägg
          Jag vet! Jag är precis likadan. Köper tonvis med prylar för tusentals kronor som inte alltid ger en fisk mer i båten. Jag skulle nog fånga ungefär lika mycket fisk med mitt första abumatic-set och ett Atom S. Men för mig är prylköp en del av nöjet. Jag hoppas du inte tagit illa upp! Jag ville bara problematisera lite kring vad vi gör egentligen. Det märks att isen ligger!
          Är precis samma här, man handlar en hel del som du säger. Jag tog absolut inte illa upp.
          Snön yr runt fönstret i Skåne så än verkar isen ligga länge, men då har man ju tid o shoppa =)

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
          6 svar
          1 834 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Benjamin S  
          Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04