Ursprungligen postat av engqvist
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
-
Är nog snarare enqvist som haft flyt med sin spoleUrsprungligen postat av barnmorskan Visa inläggJag har också använt samurai braid. Grym lina och K anon om man gillar mjukare varianten! Jag hade dessvärre otur med en spole som var måndagsexemplar och fick knäppa linbrott varje tur. Du kan få den om du vill testa
Kastar som f-n, men har flera fiskepolare som skulle associera "knäppa linbrott" med just den linan
Lämna en kommentar:
-
Delarna till sommarens snipjakt deluxe börjar trilla in... Bara rullen kvar nu!
Lämna en kommentar:
-
Kanske får lite fel uppfattning om jag testar en med inbyggda linbrott ;-)Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inläggJag har också använt samurai braid. Grym lina och K anon om man gillar mjukare varianten! Jag hade dessvärre otur med en spole som var måndagsexemplar och fick knäppa linbrott varje tur. Du kan få den om du vill testa
Lämna en kommentar:
-
Det finns en tråd om prylar från aliexpress här: http://www.fiskesnack.com/forum/show...-Kinaskit-quotUrsprungligen postat av stahre87 Visa inläggHur är grejer från aliexpress? Menar det här
htmlhttp://www.aliexpress.com/item/RAPALA-SKITTER-POP-FIRETIGER-FT-BALSA-SURFACE-POPPER-EXCELLENT-LURE-6-5cm-13g/1402008380.html tex. Så sjukt billigt, men hur mycket på sidan är äkta märken?
Mitt intryck av köpen därifrån är att det varit prisen snarare än produkterna som varit bra. Att en produkt är av ett "äkta märke" handlar ju om att ett företag står bakom en produkt snarare än var de produceras eller säljs. Jag tror säkert att en hel del produkter som säljs där är lika bra eller dåliga som "märkesgrejer".
Lämna en kommentar:
-
Hur är grejer från aliexpress? Menar det här
htmlhttp://www.aliexpress.com/item/RAPALA-SKITTER-POP-FIRETIGER-FT-BALSA-SURFACE-POPPER-EXCELLENT-LURE-6-5cm-13g/1402008380.html tex. Så sjukt billigt, men hur mycket på sidan är äkta märken?
Lämna en kommentar:
-
Jag har också använt samurai braid. Grym lina och K anon om man gillar mjukare varianten! Jag hade dessvärre otur med en spole som var måndagsexemplar och fick knäppa linbrott varje tur. Du kan få den om du vill testa
Lämna en kommentar:
-
Kör med den själv och i mitt tycke den bästa flät jag testat.Ursprungligen postat av Fogeljazz Visa inläggJag har hört väldigt mycket gott om Daiwa Samurai Braid, men aldrig testat den själv. Nån som har provat den?
Det som är värt att tänka på är att linan håller verkligen vad den lovar. Står det 0,18mm så är den 0,18.
Går nog att jämföra med en vanlig flät i 0,10-0,12mm. Men den är superstark..
En populär dimension här är ju 0,19mm och vill man vara nära den så gäller minst 0,25.
Lämna en kommentar:
-
Jag har hört väldigt mycket gott om Daiwa Samurai Braid, men aldrig testat den själv. Nån som har provat den?Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inläggSitter och funderar på linor. Finns det några "entusiastlinor" som är värda att importera? Finns ju en del på japanska sidor men är det något som är bättre än det som finns att hitta här hemma? Tänker främst på flätlinor.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
271 610 visningar