Ursprungligen postat av Rev
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Import och entusiastprylar!
Collapse
X
-
Jag tycker det känns bättre & bättre , men det är längden på bakhandtaget som jag skulle vilja ha längre .
-
Snyggt! Den där är så vacker att en bild till inte skadar! Jag vill minnas att du nyligen var på spöjakt, du sökte ngt till lättare spinn (gädda?) om jag minns rätt - är spöt på bilden resultatet, vad är det för något och vad ämnar sig den bäst åt?Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inläggSå var man stolt Ryoga-ägare då. Tack Barnmorskan och MFEGFT!

Lämna en kommentar:
-
Köpte mig ett St Croix Top N Tail & testade den med en Lexa 300HL & det var en riktigt skön kombo att hålla i lätt spö + en lätt rulle blev en riktigt bra balans på det .
Men jag skulle helst vilja ha en rulle med lite lägre utväxling samt med höger vev , fick klämma på en Quantum EXO 301 på lundgrens häromdagen , den rullen känns riktigt trevlig .
Så nu har man beställt en EXO 300 ppt
Vad tycker du om känslan i handtagen nu när du har klämt lite på spöt
Lämna en kommentar:
-
Köpte mig ett St Croix Top N Tail & testade den med en Lexa 300HL & det var en riktigt skön kombo att hålla i lätt spö + en lätt rulle blev en riktigt bra balans på det .
Men jag skulle helst vilja ha en rulle med lite lägre utväxling samt med höger vev , fick klämma på en Quantum EXO 301 på lundgrens häromdagen , den rullen känns riktigt trevlig .
Så nu har man beställt en EXO 300 ppt
Lämna en kommentar:
-
Tack! Ska hålla koll där.Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inläggVill du ha delar "dirt cheap" finns http://www.semperfi-tackle.com/ Webshopen har varit nere länge, men jag mailade med honom igår och den kommer upp till början av februari. Där kommer du nog hitta det mesta när den väl är uppe, mycket småplock till handtag... Annars går det ju att slipa bort färgen på vilken som helst. Att ta hem en retainer ring för ryoga från plat går nog max på 7-8 USD ink allt.
Lämna en kommentar:
-
Lina!?!?......tror du verkligen att det skall vara nödvändigt....Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inläggGrattis! Men glöm inte att vända kvarnen när du spolar på linan
/S
Lämna en kommentar:
-
Grattis! Men glöm inte att vända kvarnen när du spolar på linanUrsprungligen postat av Silverbågen Visa inlägg[ATTACH=CONFIG]63528[/ATTACH].....även här har det öppnats paket idag....
....en sak är säker.....bättre kvalitet på rullen än på bilden...
/S
Lämna en kommentar:
-
Vill du ha delar "dirt cheap" finns http://www.semperfi-tackle.com/ Webshopen har varit nere länge, men jag mailade med honom igår och den kommer upp till början av februari. Där kommer du nog hitta det mesta när den väl är uppe, mycket småplock till handtag... Annars går det ju att slipa bort färgen på vilken som helst. Att ta hem en retainer ring för ryoga från plat går nog max på 7-8 USD ink allt.Ursprungligen postat av Magnus (Sthlm) Visa inläggDet är ju lite tid kvar tills isen smälter... Var hittar man det?
Lämna en kommentar:
-
.....även här har det öppnats paket idag....

....en sak är säker.....bättre kvalitet på rullen än på bilden...
/SSenast ändrad av Silverbågen; 2014-01-23, 21:01.
Lämna en kommentar:
-
Det är ju lite tid kvar tills isen smälter... Var hittar man det?Ursprungligen postat av barnmorskan Visa inläggTack själv! Den där blev ju brutalt!
Matchar ju spöt perfekt med veven. En alufärgad retainer-ring och alufärgade vevknopplock så blir jag fan avundsjuk!
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 354 svar
277 606 visningar