Import och entusiastprylar! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Import och entusiastprylar!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• engqvist
    replied
    Nu vet jag inte om den finns kvar. Men den lilla 6,3 5/8oz är ett magiskt litet spö.

Lämna en kommentar:

• uffe62
    replied
    Ursprungligen postat av cyrus Visa inlägg
    Beställde från TW i tisdags kväll. Idag vid lunch lämnade ups paketet till mig. Sjukt bra måste jag säga.
    Hur verkar spöt vara? Är sugen på att köpa ett. Valde du 6,6' eller 7'?

Lämna en kommentar:

• cyrus
    replied
    Beställde från TW i tisdags kväll. Idag vid lunch lämnade ups paketet till mig. Sjukt bra måste jag säga.

Lämna en kommentar:

• cyrus
    replied
    30 dollar. Beställde lite småsaker också som kan ha påverkat frakten.

Lämna en kommentar:

• Big_Sal
    replied
    får man fråga vad frakten gick på?

Lämna en kommentar:

• cyrus
    replied
    Blev ett Zillion 5/8oz från TW, så får vi se om det blir bra. Hade räknat på 28% för moms och tull, så det bör ju stämma rätt bra då. Återkommer med någon form av recension när det är testat.

Lämna en kommentar:

• Träben
    replied
    Ursprungligen postat av Kipp Visa inlägg
    Jag är kass på tull och moms, hur mycket skulle jag få "böta" om jag köper tre spön till ett pris av säg 4000:- ??
    Mvh /K
    Momsen är ju alltid 25% och tull är väl 3% på fiskeprylar om jag minns rätt. Tänk på att båda dessa beräknas på totala kostnaden för köpet, dvs även frakten.

Lämna en kommentar:

• Kipp
    replied
    Ursprungligen postat av engqvist Visa inlägg
    Aldrig haft något strul från TW. Frakten brukar ta en vecka. Dock är det garanterat att du får betala tull och moms. De skickar med fedex som förskottsbetar momsen. Så du får en räkning från dem.. Ibland kan det ta sin tid innan fakturan kommer. Men den kommer!
    Jag är kass på tull och moms, hur mycket skulle jag få "böta" om jag köper tre spön till ett pris av säg 4000:- ??
    Mvh /K

Lämna en kommentar:

• engqvist
    replied
    Ursprungligen postat av cyrus Visa inlägg
    Small cranker spöt är toppen att fiska med, men är alldeles för mjukt för mitt ändamål.

Lutar nog åt ett zillion, om ingen annan har några fler idéer. Aldrig beställt från Tacklewarehouse innan. Brukar det funka smidigt?
    Aldrig haft något strul från TW. Frakten brukar ta en vecka. Dock är det garanterat att du får betala tull och moms. De skickar med fedex som förskottsbetar momsen. Så du får en räkning från dem.. Ibland kan det ta sin tid innan fakturan kommer. Men den kommer!

Lämna en kommentar:

• cyrus
    replied
    Small cranker spöt är toppen att fiska med, men är alldeles för mjukt för mitt ändamål.

Lutar nog åt ett zillion, om ingen annan har några fler idéer. Aldrig beställt från Tacklewarehouse innan. Brukar det funka smidigt?

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 355 svar
271 950 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13