Förboka mcrubber. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Förboka mcrubber.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Förboka mcrubber.

För alla er som väntat så går det nu att förboka den fabrikstillverkade mcrubbern på flera ställen ( attitude och söder)
    Bara 3 färger hitlls men allt man behöver är ju bara blå / pearl ändå.
    Beräknad leverans i mitten av februari

Jag vet att jag kommer köpa på mig ett orde tilgt gäng.

Det här störtlöjliga förbokeriet dom kör med hela tiden. Nyfiken på om dom får folk att betala betena i förskott då?
    Senast ändrad av Nils Jonas; 2014-01-30, 06:20.

Kommentera

Mer överreklamerat bete får man leta efter.. Funkar precis lika bra med en Relax 9" för 1/3 av priset

Kommentera

Hehehe, Svartzonker i all ära. Skön snubbe verkar det vara och fina beten bygger han.
        Men allvarligt, förboka massproducerade jiggar? Blir inte haussen lite övertydlig då?

Kommentera

De råder ju svartzonker hysteri nu så de är väll bra att dom som är hysteriska över SZ prylar kan hamstra.

Men å klanka ner på förbokning ser jag ingen anledning till. Finns säkert dom som tycker det är bra.

Kommentera

Haters gonna hate. Söders bjuder på bra service till sina kunder. Vill man nyttja det så är det väl gött. Vill man inte så är det bara att avstå?
            Fiskerapport på http://teamconkeso.blogspot.se
            sigpic
            Skitfiske!

Kommentera

Att erbjuda förbokningar på eftertraktade produkter är väl egentligen jättebra. Butiken tar nytta av efterfrågan och kan sälja produkter (valigtvis syftet med att ha en butik) och kunder som vill ha produkter slipper ringa/surfa in och kolla status etc.

Om man sen gillar produkten eller inte är väl en helt annan sak.

Visst finns det mycket som är billigare och riktigt bra. I samma anda borde nästan alla av oss kunna fiska med glasfiberspön, gamla cardinal rullar, nylonlinor och mörtblänk och inte byta förräns dom gått helt sönder. Men få av oss gör ju det.

Så om man bränner sina pengar på rullar med 20 lager, handsnidade japanska beten, kolfiberklingor känns som det mer är upp till var och en.

Själv kör jag både med handgjorda beten, mcrubbers men även fulimporterade billiga relaxjiggar. En sak utesluter inte en annan.

Kommentera

Att det är en hype om SZ-prylar ser jag inte alls som konstigt.
                Vansinnigt fina prylar han skapat.
                Bara ett kast till..

Kommentera

Ursprungligen postat av Sikkfisk Visa inlägg
                  Att det är en hype om SZ-prylar ser jag inte alls som konstigt.
                  Vansinnigt fina prylar han skapat.
                  Jag tror att det finns nog ingen betes byggare i hela sveriga som kommer lyckas så som claes har gjort. Han har fan min respekt för det. Ligger nog riktigt jäkla hårt arbete bakom den framgången.

Jag personligen föredra dock hans äldre trä beten.

Kommentera

Bara att butiken har koll på hur mycket dom får & vilken tid grejerna kommer, så att de kan leverera på utsatt datum till dem som förbetalt är det väl helt okay. Men det blir lite väl hypat med alltihopa. Man får hoppas att de inte säljer fler jiggar än dom får levererat. Undrar om alla verkligen har koll, krävs ju nåt slags avräkning i internetbutiken. Har själv beställt & betalat första varianten av McRubber på Söders & sen blivit uppringd att den saknades i sortimentet. Kan tycka att det inte borde gå att beställa då, att hemsidan borde räkna av utifrån vad som finns inne. Men skit samma. Söders är en helt okay butik. Brukar skicka in polarn så att jag vet att det blir rätt.

Och ja, jag förbeställde & förskottsbetalade oxå några version 2. För egen del har Söderjiggen fiskat skiten ur både McRubbers, Relax 9, Herringshad, Fox Fage & Dextershad. Men va fan...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                    2 355 svar
                    277 346 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13