inte om man inte ska dänga Jerk, då är Rocket bättre
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilken Rulle?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av Amatörn Visa inläggOkej! Bra att veta
Men på vilket sätt skiljer dom sig åt? båda heter ju 5601 så dom har en del gemensamt? eller? Är som sagt helt ny på multirulle 
Här har du en länk till en aktuell tråd om Predator. Kort kan man säga att den är mer komplicerat uppbyggd än en klassisk Amba, t ex JB. Spollagringen gör också att den inte går att förbättra med UT:s trimdelar. Edit: glömde säga att Predatorn har högre utväxling än JB...
Av den länkade tråden att döma så är de som har en Predator helnöjda, men du skulle förmodligen få samma svar om frågan gällt JB eller Pro Rocket...
Om du använder sökfunktionen kommer du att hitta många trådar där exempelvis Predator vs JB diskuteras...
Kommentera
-
Det är väl ordinarie pris på Cardif. I alla fall samma som Olssons fiske.Ursprungligen postat av Matte77 Visa inläggDenna är bra med och billigare. http://www.beten.nu/se/art/cardiff-301.php
Men beten. nu har i alla fall jag bara bra erfarenheter av. Brukar köpa lina därifrån och det är snabb och fraktfri service.
Kommentera
-
Ville bara meddela att att Beten.nu är seriös. Jag har då aldrig haft nå problems och beställt där flera gångerUrsprungligen postat av jerklimpan Visa inläggRiktigt bra pris på beten.nu . Men det känns lite konstigt undra om den butiken är seriös . Jag jagade själv en Pro Rocket i många år . Jag fick förklarat av en handlare att jag kunde inte få nån rabatt på den för då slängde Abu ut han som återförsäljare ,för Abu satte priserna .
Jag kollade upp och alla som sålde den hade samma pris på kronan .
Det är bara att gratulera att du hittat bra pris så passa på hade jag fiskat lika mycket som förr hade jag köpt 2 stycken .
mvh Fredrik
Kommentera
-
Hej Gusten Hemström;Ursprungligen postat av Amatörn Visa inläggHejs. Ska köpa nytt spö och ny rulle och har lite frågor. Har bestämt mig för multirulle, (aldrig använt tidigare) spöet blir ett runt 9 fot upp till 120g ungefär.
Har kikat på dessa rullar
men eftersom jag mest kommer fiska med vobbler, tailar och jiggar så kanske jag är helt fel ute? Eller?! Hur lätta beten kan man kasta med rullarna? Och är det "bra" rullar? Värda att köpa?
Köp Ambassadeur Predatorn du..om den inte redan har försvunnint ...
Jag har fiskat med en 5600C Ambassadeur Predator i tre säsonger nu och kan bara säga att den multirullen är helt suverän och sitter monterad på ett 11 fots BFT Pike Furusund spinnspö byggt på en Sportex Carbon Kevlar klinga.... en perfekt kombination helt i min smak....
Go for the Big Ones!
http://www.trumman.com/fisketips.htm
Old Firehand
Kommentera
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
275 154 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av engqvist
2025-09-21, 16:38
|
||
|
Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13
|
13 svar
2 926 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Gädd-jos
2025-09-12, 20:08
|
||
|
Startad av Gädd-jos, 2016-05-17, 14:40
|
39 svar
3 283 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Mathias 70
2025-12-07, 18:31
|
||
|
Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
|
1 008 svar
153 788 visningar
18 gillar
|
Senaste inlägg
av Test005
2026-06-05, 09:13
|
||
|
Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
|
1 055 svar
203 342 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Bilbo
2025-09-14, 21:13
|
Kommentera