Vikt på jerkbaits... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vikt på jerkbaits...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Om jag minns rätt går väll en citica på ca 1300 ? Och sedan kan du få en vänstervevad c35601 för ca 900, iallafall kostade min det. Men jag hörde på berras att jerkgrejjerna gick som smör, och det fanns bara några få vänstervevade amb kvar i europa! Och det fanns vädligt ont om jerkspön, till och med buster hade svårt att få tag i sina egna spön.... Men det kan i och för sig vara för att hetsa mig till att köpa ett nytt jerkspö + några beten, vem vet

Skit fiske !

Gustav
    Gös slår allt.

Kommentera

Ursprungligen postat av gösfiskaren
      Om jag minns rätt går väll en citica på ca 1300 ? Och sedan kan du få en vänstervevad c35601 för ca 900, iallafall kostade min det. Men jag hörde på berras att jerkgrejjerna gick som smör, och det fanns bara några få vänstervevade amb kvar i europa! Och det fanns vädligt ont om jerkspön, till och med buster hade svårt att få tag i sina egna spön.... Men det kan i och för sig vara för att hetsa mig till att köpa ett nytt jerkspö + några beten, vem vet

Skit fiske !

Gustav
      "Några få kvar i Europa"?????

De flesta välsorterade butiker har vänstervevade rullar på lager. Och vänstervev är det som man ute i Europa frågar efteroch praktiskt taget det enda som säljs där ute..Så det uttalandet av säljaren är rent nonsens..

När det gäller olika jerkspön, så finns det ordentliga sortiment i praktiskt taget varenda större butik i landet.
      Visserligen är Busterspöna tillfälligt slut på CWC, men ska komma in i dagarna igen.
      Men kolla med din handlare så har han garanterat.
      Så även det uttalandet från den säljaren är nonsens..Tyvärr..

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
      2 354 svar
      270 550 visningar
      0 gillar
      Senaste inlägg barnmorskan  
      Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13