Synpunkter på spinncombo - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Synpunkter på spinncombo

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Såg i FishingEcho att det hade fått bra kritik! Även "Buster" talade sig varm och använde detta spö i en gäddfiskarfilm! Visst nu jobbar han åt Daiwa, men märkliht om han skulle ge beröm åt ett skitspö!?

Jag citerar, "Spöt är en riktig kastkanon helt enkelt!" ehhhh, vad ska man tro??

Kommentera

Det fick ju bra kritik i FishEcho, och "Buster använde det och talade sig varm om detta i en gäddfiskefilm!! Han sade massa saker som var motsatsen till vad som sägs här!

Jag citerar! "Spöt är en riktig kastkanon!" samt att han menade på att inline-klingan gjorde friktionen mindre! Ehhh, Visst jobbar han åt Daiwa, men varför skulle han lovorda ett skitspö? Märkligt!

Kommentera

Inte var det 9fotarn de skrev om? Om spöt är styvare och kortare kanske det fungerar. Läs alla inlägg här på FS om just interline och se hur många som är positiva...

Sedan kan du kolla in busters inlägg här på FS så får du se hur färgad den Karln är. När bios förlorade daiwa här i Skandinavien var det nog inte bara jag som blev glad.

Kommentera

Jag har 7,3 fotarn och den kastar som "den ska". Märker varken att den skulle kasta längre än spön med ringar men inte heller kastar den sämre. Har dock den versionen med orange klinga, men borde inte vara någon skillnad mot den nyare upplagan. Fördelar med inline som jag ser dem är att den på grund av avsaknad av ringar blir väldigt oöm och lätt. Men att Daiwas inline spön skulle vara något revolutionerande upplever inte jag det som, utan det är ett helt okey spö som har funkat godkänt för mig i alla fall.

Kommentera

Det var inte något jag läste, utan det var i en film med fishEcho där dom fiskade gädda i Mälaren. Buster hade en Daiwa lexa 300 och ett Daiwa inline spö!(Tror det var 8 fot?) Han verkligen lovordade spöt, och det lät som att det var lite revolutionerande! Spöt hade split-grip och var orange har jag för mig!?
            Tycker fortfarande inte att man som duktig gäddfiskare borde lovorda en medioker produkt, även om man representerar företaget produkten kommer ifrån!

Kommentera

Ursprungligen postat av ArcticDreamer Visa inlägg
              Det var inte något jag läste, utan det var i en film med fishEcho där dom fiskade gädda i Mälaren. Buster hade en Daiwa lexa 300 och ett Daiwa inline spö!(Tror det var 8 fot?) Han verkligen lovordade spöt, och det lät som att det var lite revolutionerande! Spöt hade split-grip och var orange har jag för mig!?
              Tycker fortfarande inte att man som duktig gäddfiskare borde lovorda en medioker produkt, även om man representerar företaget produkten kommer ifrån!
              Tanken är smidig ja, men om det vore en revolution så skulle det nog finnas på mer spön än ett par gäddpåkar i Sverige...

Finns fortfarande ett i Hallsberg om någon vill ha ett till ett bra pris...

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
              6 svar
              1 870 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Benjamin S  
              Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04