Ursprungligen postat av Xerup
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Suick Thriller - favorit(er) och varför?
Collapse
X
-
Sonen har en Suick i sin samling. Har för mig att den typ är firetiger och i fint skick (ser i princip oanvänd ut). Vet inte om den är flytande/svävande/sjunkande men vill minnas att den kändes ganska lätt.
Om någon är intresserad så byter sonen säkert gärna bort sin Suick mot något spännande modernt gäddrag.
Kommentera
-
https://www.pikeshop.de/ i Tyskland har.Ursprungligen postat av engqvist Visa inläggIngen som hittat någon butik som har kvar suick triller? Länge lurat på det betet. Men verkar nu för tiden inte helt lätt att hitta utanför Nordamerika
Kommentera
-
Jag hörde av mig till Sportfiskeboden för ett tag sen som har haft den förr, och frågade ifall dom hade planer på att ta in den igen men det var inte aktuellt då den sålde dåligt och var dyr att ta in..Ursprungligen postat av engqvist Visa inläggIngen som hittat någon butik som har kvar suick triller? Länge lurat på det betet. Men verkar nu för tiden inte helt lätt att hitta utanför Nordamerika
Kommentera
-
Har nog att göra med att ingen vill köpa beten det krävs träning för att fiska som man vill. Buster jerk som egentligen är oerhört lättfiskat börjar ju mer och mer ersättas av Buster swim. Sv spolar, dc bromsar, svivlo rullar som gör att det oerhört lätt att kasta. Krävs ingen träning alls. Inget fel på det men ingen är intresserad av att träna för att bli duktig. Du måste ju vara världsmästare direkt.Ursprungligen postat av Börnie Visa inlägg
Jag hörde av mig till Sportfiskeboden för ett tag sen som har haft den förr, och frågade ifall dom hade planer på att ta in den igen men det var inte aktuellt då den sålde dåligt och var dyr att ta in..
personligen tycker jag att halva nöjet ibland kan vara att lära mig fiska ett bete som ibland kan vara lite kinkigt
- Gillar 3
Kommentera
-
Troligtvis är det enkelheten i typ Buster jerk och nu dom här nya swim betena. Personligen gillar jag dom inte alls. Händer nån gång att en buster jerk hamnar i vattnet och visst fångar dom fisk. Men personligen älskar jag mina cobbar. Tycker dessutom ofta till skillnad från många att rassel fria beten fångar bäst.
- Gillar 1
Kommentera
Foton
Collapse
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
271 238 visningar