Hej. Har impuls köpt ett shakespear spinnspö för 150kr från en polare då han beställde fel på ali express, så nu letar jag efter en prisvärd lågprofils rulle. Har varit sugen på att köpa spinn set flera gånger men har varit lite osäker på det då det är lätt att få skatbo och jag kan vara väldigt klumpig av mig, sen så vet jag inte om spinnspö och multirulle passar det fiske jag bedriver,fiskar mest abborre och ädelfisk i P&T sjöar.
Har kikat på abu garcias max rullar och dom ligger bra i pris dock så när jag läser på olika forum så skriver många att man inte ska köpa max rullarna och att dom inte håller.
Tar gärna emot tips på spinnspö runt 5-20g 6-7f,om det är så att mitt shakespear inte håller. Jag använder mig mest utav 10-12g drag. Kan sträcka mig till 2000kr om det är ett prisvärtspö.
Tack i förhand
Har kikat på abu garcias max rullar och dom ligger bra i pris dock så när jag läser på olika forum så skriver många att man inte ska köpa max rullarna och att dom inte håller.
Tar gärna emot tips på spinnspö runt 5-20g 6-7f,om det är så att mitt shakespear inte håller. Jag använder mig mest utav 10-12g drag. Kan sträcka mig till 2000kr om det är ett prisvärtspö.
Tack i förhand
Kommentera