Daiwa Prorex-spön - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Daiwa Prorex-spön

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Buster
    replied
    Jo nya

Lämna en kommentar:

• jorgen.mansson
    replied
    Förvisso, men till skillnad från rullarna har spöt bara två lila detaljer: den lilla ringen på fästet som på bilden, och sen plåten på butten så att säga. Knappt märkbart. Bara svart i övrigt.
    Om man stör sig på färgsättningen av några delar på ett spö bör man nog akta sig för att översätta dom engelska namnen som många av våra fiskeprylar dras med

Lämna en kommentar:

• stahre87
    replied
    Fyllan hjälper till med bra impulsköp har jag märkt. Skrik till om du super till nästa helg också, och råkar klicka hem en prorex rulle också
    Senast ändrad av stahre87; 2017-02-08, 21:10.

Lämna en kommentar:

• riggs
    replied
    De kom in i lager för typ två dagar sedan (vilket jag upptäckte mitt på natten efter några öl med vännerna och således hade inga som helst spärrar på att beställa ett samt en hög beten...). Prorex är nytt för 2017 och således spöna också. Läser du i tråden framgår det att AGS-versionen är de finaste i serien.

Lämna en kommentar:

• kalufsen
    replied
    Dessa är väl inte nya för 2017?

Lämna en kommentar:

• riggs
    replied
    Förvisso, men till skillnad från rullarna har spöt bara två lila detaljer: den lilla ringen på fästet som på bilden, och sen plåten på butten så att säga. Knappt märkbart. Bara svart i övrigt.

Lämna en kommentar:

• stahre87
    replied
    Tänkt om det lila kunde vart silver, eller svart, eller blått etcetera

Lämna en kommentar:

• riggs
    replied
    Undrar dock en sak - är det något speciellt syfte med betes/krokhållaren på spöt? Det sitter fast med gummiband och kan lutas fram och tillbaka. Det fungerar utmärkt men jag undrar mest om jag missat om det är något eventuellt speciellt syfte med designen.

Click image for larger version

Name:	image.jpg
Views:	1
Size:	962,3 KB
ID:	1783602

Lämna en kommentar:

• Morta
    replied
    Haha, jag är inte facit! Jag äger ju själv TD spön. jobbar ju också som säljare så har klämt på XR (mfl), men inte provat. Som du beskriver det verkar det påminna om TD! (vilket är bra betyg i min bok)

Buster tordes vara den som har bäst koll!

Jag bor uppe i norrbotten så vi får inte in våra spön förrän april, men väntar med spänning(på massa andra grejer med. vårleveranserna är ju som lilla julafton, alltså!)

Lämna en kommentar:

• riggs
    replied
    Har tyvärr inget - köpte detta istället - men jag vill minnas att Mortas menade att de är rätt lika, givet att de är tillverkade i samma material. Eventuellt tar detta spö några gram till i kastvikt.

Morta får gärna rätta mig om jag har fel!

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 355 svar
272 560 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13