Stora fördelen med att trimma (har en UT trimmad 5500C3:a) tycker jag är
att antalet skatbon har minskat utan att jag blivit så mycket bättre på att kasta eller kastar kortare.
att antalet skatbon har minskat utan att jag blivit så mycket bättre på att kasta eller kastar kortare.
Kommentera