Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
shimano curado 300
Collapse
X
-
Jaa. visst, det är ju en multi.
Skämt åsido, rullen är hyggligt byggt men den håller inte i längden för +100gram. Det är inte mycket som gör det.
-
Blev själv tipsad att köpa den rullen för jerk... Stod mellan denna och Shimano Citica... Snackade med en rätt kunnig multifantast som tyckte curadon var snäppet hållbarare för "lätt jerk"...Ursprungligen postat av superfinneDen här borde passa bra till jerk någon som har erfarenhet ?
http://www.cabelas.com/cabelas/en/te...331&hasJS=true
Jäkligt skön rulle, inte testat den så länge dock!
Kommentera
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
275 090 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av engqvist
2025-09-21, 16:38
|
||
|
Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13
|
13 svar
2 926 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Gädd-jos
2025-09-12, 20:08
|
||
|
Startad av Gädd-jos, 2016-05-17, 14:40
|
39 svar
3 283 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Mathias 70
2025-12-07, 18:31
|
||
|
Startad av Monkey, 2016-10-12, 22:07
|
1 008 svar
153 746 visningar
18 gillar
|
Senaste inlägg
av Test005
2026-06-05, 09:13
|
||
|
Startad av riggs, 2017-01-18, 18:03
|
1 055 svar
203 324 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Bilbo
2025-09-14, 21:13
|
Kommentera