Ursprungligen postat av Storborre
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
BFS/UL fiske och utrustning!
Collapse
X
-
- Gillar 1
-
Ursprungligen postat av Jema Visa inläggFick hem mitt nya spö från major craft och vad skönt det var. Kastar lätt och bra samt riktigt kul även när man får dom små fiskarna. Fick ett par färnor på premiärturen med spöt. Blev lite mer jobb när ett par kilos abborrar fick för sig att bita mot min förvåning i den lilla bäcken/ån.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Jema Visa inläggDock utan rulle. Ganska lätt spö så man kan veva ganska länge med det.
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Kryckan Visa inläggDras till den här tråden varenda jävla gång jag är in Fiskesnack och får varje gång värja mig för att grotta ner mig i den här djungeln...
Men! Det ser förbannat läckert och mysigt ut så det finns risk att när vi kommer till perioden där man får skrapa is från rutorna, skotta snö, bli blöt om fötterna på väg till jobbet så är det kört...
Oavsett, snyggt jobbat allihopa som bidrar här - det är trevlig läsning :-)
Hur pass mycket luftar ni dessa prylar? Och i vilka situationer? Jag brukar ta med mitt UL-haspel på flertalet fisketurer bara för att dänga lite småspinnare, är det samma sak med detta eller blir det mer riktat UL-fiske för er?
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Benjamin S Visa inlägg
Snyggt spö!!! Väldigt stiligt!
Lämna en kommentar:
-
Dras till den här tråden varenda jävla gång jag är in Fiskesnack och får varje gång värja mig för att grotta ner mig i den här djungeln...
Men! Det ser förbannat läckert och mysigt ut så det finns risk att när vi kommer till perioden där man får skrapa is från rutorna, skotta snö, bli blöt om fötterna på väg till jobbet så är det kört...
Oavsett, snyggt jobbat allihopa som bidrar här - det är trevlig läsning :-)
Hur pass mycket luftar ni dessa prylar? Och i vilka situationer? Jag brukar ta med mitt UL-haspel på flertalet fisketurer bara för att dänga lite småspinnare, är det samma sak med detta eller blir det mer riktat UL-fiske för er?
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Jema Visa inläggDock utan rulle. Ganska lätt spö så man kan veva ganska länge med det.
- Gillar 1
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
Mäh! Fota och lägg ut bilder då!!! :-D
Jag fick betala 75:- i moms på mitt spö idag... fan vet hur postmord räknar...
- Gillar 3
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Jema Visa inlägg
Dom räknar helskumt då för jag fick ge 110 för samma vara.
Kan fixa det under kvällen. Har lite övning först som måste ordnas.
Men 44 spänn i moms är för lite... men det får väl gå för den här gången då... :-D
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av StorborreFår se om det blir DK 100 eller en Loongze Airlite.
Spöt jag funderar para ihop med Dankung...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-06-07, 12:02 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 892 visningar
0 gillar