Fast i prylträsket? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fast i prylträsket?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Reekie har en poäng, min platt-tv (plastma!) köpt 2014 för 5555kr på rea funkar än! Likaså Renaulten från 2007, rost- men icke felfri...

Kommentera

Ja prylarna är ju viktigt haha.
      Jag själv köper på tok för mycket nytt state of the art prylar i allt jag gör.
      Alltså eftersom att jag har lärt mig en hel del olika saker under åren så gör jag det mesta själv hemma osv och då måste man ha en arsenal av dom bästa verktygen som finns.
      Detta är enligt devisen bra verktyg gör halva jobbet och det är nog en underdrift i vissa fall.
      Hade ett uppehåll i fisket på 25 år ungefär och när jag nu började igen blev det massor av nytt så som en Kajak för 10 000:- och den har man väl inte använt speciellt mycket (typ en testrunda under 2år).

Kommentera

Precis som Henke203 så har jag "funnit" fisket igen efter att i princip inte alls fiskat i vuxen ålder så just nu köper jag en del prylar för att bygga upp en vettig bas med grejer.

Men, för att skriva något om prylar överlag. Jag funkar som så att när jag är intresserad av något så nördar jag lätt ner mig i det och läser så mycket som möjligt och tittar på/köper en massa prylar och försöker givetvis också utöva min hobby så mycket som möjligt. Och, för mig är det helt givet att lägga mycket tid och pengar på mina hobbies. De allra flesta övriga områden lägger jag så lite tid och pengar på som möjligt. Vi lever bara en gång, så det är väl dumt att inte unna sig saker som ger en tillfredsställelse?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
        6 svar
        1 846 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Benjamin S  
        Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04