Någon som handlat från jiggbar.se? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Någon som handlat från jiggbar.se?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Hade inte varit orolig, tror inte man lägger ned så mkt arbete på att skapa en riktig hemsida för att lura folk på några hundra lappar.
    Dom har ändå funnits en lite stund & det brukar gå rätt fort på internet om något inte står rätt till, har inte sett eller hört något negativt om dom

Kommentera

Ursprungligen postat av Xerup Visa inlägg
      Men jösses... vill du att jag ska leta fram varenda länk åt dig? :-)

beställ där du finner det enkelt så blir det nog bäst för dig. :-)

Nu efter en natts sömn och flertalet koppar kaffe senare så inser jag hur otydlig jag varit hehe

Jag hittar inte någonstans där jag kan köpa styckvis enligt dem bilderna, och jag trodde att du kände till flera sidor som faktiskt erbjöd NED styckvis.

Nu har jag lagt en beställning vi får väl se om något dyker upp i veckan, eller om det skickas från Alibaba så lär det dröja månader, eller så blir jag rånad hehe.
      Bifogade filer

Kommentera

Utklasad.se

där kan du handla bla nedjiggar & skallar st.
        Bara ett kast till..

Kommentera

Ursprungligen postat av Brajjala Visa inlägg
          Nope.
          nu har jag kollat för 10e gången och jag hittar fortfarande bara paket/påsar med större antal..
          Grejen med många Ned-beten är att de är gjorda i diverse elastiska material som trivs bäst av att förvaras i sina originalförpackningar - därav att just dessa elastiska varianter mycket sällan säljs styckvis.

Upplevstore som det länkats till i tråden säljer förhållandevis många "vanliga" plastisol-beten som lämpar sig för Ned-rig styckvis. Klicka in på "Worms/Creature-jiggar" och man hittar exempelvis Bite of Bleak Nexus Worm och Daiwa Skinny Worm till salu styckvis.

Kommentera

Har alltid slängt originalförpackning på mina elastiska NED jiggar, z-man har legat i boxen i flera år och de ser fortfarande helt nya ut.
            Uppmaningar att behålla i originalförpackning är troligtvis för att minska risken att blanda de elastiska jiggarna med "vanliga" jiggar och sedan upptäcka en sörja av gummi vid nästa fiskepass

Fick hem min order igår, blev faktiskt skapligt förvånad när jag hittade paketet i brevlådan! fasen så skönt med styckplock på NED jiggar och krokar utan att behöva slösa pengar på storpack av en och samma sort. Har ju för tusan redan hundratals jiggar liggandes som jag inte ens tycker om eller kommer använda inom snar framtid..
            Bifogade filer

Kommentera

Ursprungligen postat av Brajjala Visa inlägg
              Har alltid slängt originalförpackning på mina elastiska NED jiggar, z-man har legat i boxen i flera år och de ser fortfarande helt nya ut.
              Uppmaningar att behålla i originalförpackning är troligtvis för att minska risken att blanda de elastiska jiggarna med "vanliga" jiggar och sedan upptäcka en sörja av gummi vid nästa fiskepass

Fick hem min order igår, blev faktiskt skapligt förvånad när jag hittade paketet i brevlådan! fasen så skönt med styckplock på NED jiggar och krokar utan att behöva slösa pengar på storpack av en och samma sort. Har ju för tusan redan hundratals jiggar liggandes som jag inte ens tycker om eller kommer använda inom snar framtid..
              Spännande!
              Spanat in den sidan jag också av samma anledning och håller med om att man inte alltid vill köpa storpack av alla jiggar utan styckevis sådär är guld.

Men då kanske man vågar sig på en beställning helt enkelt. :-)

Kommentera

Ursprungligen postat av tobs Visa inlägg

Spännande!
                Spanat in den sidan jag också av samma anledning och håller med om att man inte alltid vill köpa storpack av alla jiggar utan styckevis sådär är guld.

Men då kanske man vågar sig på en beställning helt enkelt. :-)

Jag brukar köpa ihop med typ 3 fiskepolare så man delar på alla storpack, men att köpa ensam och testa 5 olika jiggar slutar ju med onödigt många gummin som bara ligger och dammar.

Hoppas den sidan får upp fler styckprylar. Gillade att jag kunde välja 6st Bkk uvo krokar i 6st olika storlekar, så nu har man 3st färdiga stingers där samtliga är i olika storlekar. Grymt ju!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                2 355 svar
                273 512 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg engqvist  
                Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13