Premium spinnspö för lättare gäddfiske (JDM) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Premium spinnspö för lättare gäddfiske (JDM)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Young Waterfoot Visa inlägg

Låter som att de flesta av er rekommenderar Shimano Scorpion framför Okuman? Vilken av Shimanos modeller i Europa motsvarar Scorpion ungefär? Kan det vara Tranx?
    Curado

Kommentera

Shimanon verkar vara ett riktigt bra köp, https://www.tackletour.com/reviewshi...corp200md.html speciellt för den pengen.

Kommentera

Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
        Shimanon verkar vara ett riktigt bra köp, https://www.tackletour.com/reviewshi...corp200md.html speciellt för den pengen.
        Läste också den recensionen! Även Purelure Rayee är intressant.

Kommentera

här ett intressant spö från megabass 9 fot 10-84 gram https://stockholmsfiske.se/jdm/fiske...f7-5-90x-icbm/

Kommentera

Ursprungligen postat av Young Waterfoot Visa inlägg
            Vid närmare eftertanke kanske det är bättre att välja ett lite billigare första gäddspö? Vet ju inte hur mycket av den sortens fiske som jag kommer att ägna mig åt. I Sverige ser jag att Daiwa Tatula -90g reas ut för 899 kr, intrycket är att det är mycket spö för den summan! Eller Shimano Yasei LTD 50-80g för 2000 kr, som iofs verkar väldigt kort med sina 1,90?
            Eftersom du är osäker på hur mycket du kommer fiska efter gädda tycker jag tankesättet är rätt -du behöver inte ett ”svindyrt ” jdmspö som startsetup
            har mängder med spön för gädda men byter ofta också så ett säljs å nästa tar plats om jag har nåt som inte får fisketid -leta här/på tradera/marketplace också för det är bra rotation på sånt begagnat också .
            har både wolfcreek damn you och megabass destroyer handlade för småsummor jämfört med nypris i samlingen och det är inte ofta fullprisspön kommer hem
            men söker du jdmspö så ta hem själv för tull/moms/frakt är smidigt och det är värt det

Kommentera

Ursprungligen postat av Sundström76 Visa inlägg

Eftersom du är osäker på hur mycket du kommer fiska efter gädda tycker jag tankesättet är rätt -du behöver inte ett ”svindyrt ” jdmspö som startsetup
              Hur står sig Svartzonker Black Series Pro 30-100g i dagens konkurrens? Börjar vara ett tag sen den spöserien släpptes. Hittade en butik som säljer ut kvarvarande ex för 800 kr. Är spöet fortfarande aktuellt 2025 eller har det kommit bättre alternativ i den prisklassen?

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
              6 svar
              1 804 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Benjamin S  
              Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04