HAPP!
Är ute efter ett lod som skall användas till flötestrolling/dragrodd efter gädda/gös. Sjön ligger i östergötland och siktdjupet är inte det bästa. Är det värt att lägga några extra hundralapparna för att få en 240 eller kvittar det till insjöfisket. Vill ju ha koll på djupet och hitta betesfisken...
tack på förhand!
Är ute efter ett lod som skall användas till flötestrolling/dragrodd efter gädda/gös. Sjön ligger i östergötland och siktdjupet är inte det bästa. Är det värt att lägga några extra hundralapparna för att få en 240 eller kvittar det till insjöfisket. Vill ju ha koll på djupet och hitta betesfisken...
tack på förhand!
Kommentera