Jeg har søkt litt på fiskesnack ang. Kjelle Lundberg Cisco jerkbeten men finner svært lite.
Er det noen som bruker dette bete ? hvis ja hva slags erfaring har du rundt dette bete når det gjelder gange,holdbarhet og ikke minst fangar den gjedda ?
Er det noen som bruker dette bete ? hvis ja hva slags erfaring har du rundt dette bete når det gjelder gange,holdbarhet og ikke minst fangar den gjedda ?



Kommentera