Kjelle Lundberg Cisco - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kjelle Lundberg Cisco

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Tack Lucius, blir till att köpa en vanlig och en tail och testa, är de lika fångstsäkra som stalkern har jag gjort min sista bomtur!
    Pike Vobiscum

Kommentera

Det finns en intressant artikel om Kjelle Lundberg och hans betestillverkning i FFA #9 2007. Rekommenderas varmt!
      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av BeBest Visa inlägg
        Det finns en intressant artikel om Kjelle Lundberg och hans betestillverkning i FFA #9 2007. Rekommenderas varmt!
        Den artikeln får jag också ta å rekommendera. Schyst läsning!

Kommentera

Den rekomenderar jag med

Kommentera

Nå viser det seg at 2 av de tre jeg fikk var flytende, noe jeg ikke likte helt.

denne flyter

og denne flyter

denne sank

og denne har jeg hatt lenge og den synker også.

ble faktisk litt skuffet da jeg har vært kjempefornøyd med hot carp. Både gangen og dypet jeg har kunnet fiske med den har vært perfekt, noe jeg ikke fikk til med de to som var flytende.

Er dette egentlig en produksjonsfeil ved bete at det flyter ? eller er det slik at man kan risikere å få både flyt og synk når man bestiller dette bete ?
            Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Kommentera

Ofta skiljer det inte mer än nått ynka gram mellan ett bete som flyter och sjunker. Vet inte hur mycket flytkraft betet har, men kanske räcker det med att hänga på en storlek större krokar, så har du ett svävande/sjunkande bete.

Jag tror att dom flytande kan vara grymma till andra ställen/fiskesätt. Om dom här har kommit till som följd av ett "fabrikationsfel" tycker jag du ska hålla hårt i dom. En flytande cisco kanske är svår att få tag på

Kommentera

Ursprungligen postat av Erik Walmann Visa inlägg
                Nå viser det seg at 2 av de tre jeg fikk var flytende, noe jeg ikke likte helt.

denne flyter

og denne flyter

denne sank

og denne har jeg hatt lenge og den synker også.

ble faktisk litt skuffet da jeg har vært kjempefornøyd med hot carp. Både gangen og dypet jeg har kunnet fiske med den har vært perfekt, noe jeg ikke fikk til med de to som var flytende.

Er dette egentlig en produksjonsfeil ved bete at det flyter ? eller er det slik at man kan risikere å få både flyt og synk når man bestiller dette bete ?

Är det så att dom flyter och du inte gillar det,så returnera dom till mig så skickar jag nya.Är väl så att det har lyckats smita några med för lite bly.
                Kjelle Lundberg

Gädda allt annat är agn!

We're born alone, we live alone, we die alone. Only through our love and friendship can we create the illusion for the moment that we're not alone.
                Orson Welles

Kommentera

Tusen takk for tilbakemeldingene både fra wolfcreek og fra baitlageren selv, utrolig flott at man får slike tilbud/tilbakemeldinger.

Når man kjøper nogot spesielt som ciscoen som jeg har synes har varit så grym så bli man litt baff nær den plutselig flyter og kanskje ikke helt står til forventningene men det bør jo ikke si at betet fisker noe dårligere, men det må brukes som wolfcreek skriver i andre områder.

Og det vil det bli gjort, vi har jo et leksfiske i Norge da gjeddene står veldig grunt og da kan jo disse være gryma.

Synes det er flott at du er villig til å bytte Kjelle Lundberg, men jeg beholder nok disse to, så har jeg jo en god grunn til å kjøpe inn et par til, men da må jeg legge inn en kommentar at de må synke som hotcarpen min. Hotcarpen min tok jeg min første blekingegjedde på...........
                  Nordens råeste rovfiskeblogg :

http://pikewallis.blogspot.com/

Kommentera

Cisco Tail

Vi får in 100 st nya Cisco Tail & 100 Attitude Devil junior fra Kjelle i i denna vecka.

Ska bli Gutt

Kommentera

En liten uppdatering av tråden. Har fiskat mycket med Ciscotail JR i sommar med bra resultat. De gamla klassiska Ciscona har också levererat fint, men i varmare vatten har tailade varianterna på JR och reg varit outstanding. Någon annan med erfarenhet av Ciscotail JR?
                      Allt är mört som glimmar!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      276 135 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist