Ursprungligen postat av Henrik S
Visa inlägg
Var skriver jag att CWC's (Strike Pro) korkhandtag spricker????? Var skriver jag att vi reklamerat Buster jerkar?? VAR ?????????????????????????????
Jag skrev att jag har erfarenhet av att korkhandtag kan spricka, men också att kvaliteten skiljer mellan olika fabrikat.
Blir faktiskt riktigt trött på dina översittar fasoner. Kollar med CWC hur många spön vi reklamerat?? Herregud, har du inget annat att göra????
Jag har fiskat i 30 år (sedan jag fyllde 4) so what?? Vem bryr sig?? Du sålde Geoff kläder (Urus 3) till ***xx och sa till honom att "de sitter som en smäck" (storlek XL) och han är 2 meter lång (nästan) så han blev så förbannad att han aldrig mer kommer handla hos er. Jag bytte kläderna mot ett XXL-set och skickade tillbaka de andra kläderna du sålt (desperat att bli av med dem på rean??)
Smutskastar du, så smutskastar jag. Jag är normalt sett mycket ödmjuk och kan garva i glada vänners lag med alla i branschen, men du är bara otrevlig och arrogant, något som jag aldrig haft inställningen att vilja vara i den här tråden. Jag la mig i diskussionen då jag såg att folk sågade BromanOdell spöt som jag och många andra varit grymt nöjda med. Jag tyckte det var trist att du sågade BromanOdell och tycker det är trist om alla som läser tråden (som ju handlar om deras spön.)
Ursprungligen postat av Gös Jonas
Visa inlägg
Ursprungligen postat av Gös Jonas
Visa inlägg
Jag lämnar den här tråden nu och för att ta den tillbaka till dess ursprung så säger jag än en gång:
Vill du ha ett 2-delat jerkspö med eva handtag för under 1500 kr så kan jag som fiskekamrat varmt rekommendera detta spö. Vi har sålt en hel del av spöt och jag har inte haft EN ENDA missnöjd kund. 1 reklamation har vi haft - ett spö där lacken hade runnit ner i en spöring.
Vad gäller överspecat - Nej, spöt fiskar inte 140 grams beten speciellt bra.
Tyvärr överspecar flera tillverkare sin spön. Gunnarsson från CWC var här och tog förorder till våren och rekommenderade 6.8 fots Contact (<180 gram) till Big Bandit då Conductor/Connector var för klent för att få ordentlig kontroll på big bandit. Jaså, det var ju underligt...??? Väger Big Bandit över 150 gram?? Nej, exakt.

Lämna en kommentar: