BROMANoDELL Jerkspö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BROMANoDELL Jerkspö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gutbucket
    replied
    Hade två olika strike pro innan jag köpte ett G.Loomis och slutade byta. Tror det är bättre att välja spö med omsorg, lägga lite extra pengar och slippa byta...

Lämna en kommentar:

• Max Vallius
    replied
    Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
    Som Henke de spelar inte i samma liga som många andra !!!
    Har man gått igenom antal St.Croix, Fig Rig, Daimaond Back, Loomis, Lami mfl och ändå väljer ett BD då kanske man skall kolla om man är helt ok i skallen. Av "svenska märken" så är det precis som Henke skriver, det är inte ens jämförbart.
    Oraklet är strike pro range ok spön ?

Lämna en kommentar:

• Gös Jonas
    replied
    Som Henke de spelar inte i samma liga som många andra !!!
    Har man gått igenom antal St.Croix, Fig Rig, Daimaond Back, Loomis, Lami mfl och ändå väljer ett BD då kanske man skall kolla om man är helt ok i skallen. Av "svenska märken" så är det precis som Henke skriver, det är inte ens jämförbart.

Lämna en kommentar:

• Henrik S
    replied
    Det gör den förvisso Max, ta en sväng förbi och känn på den. Helt ok planering och jag köpte in några faktiskt. Du kan få 50% på den och en kopp varmt kaffe samt lite fiskesnackandeMvh Henke

Lämna en kommentar:

• Max Vallius
    replied
    Ursprungligen postat av Henrik S Visa inlägg
    Vad är BromanoDell bra på? Känns inte riktigt som att de spelar i samma liga eller sport som CWC faktiskt. Att hylla BromanOdell i samma inlägg som man sågar Buster Jerk som "Billig" och tappar färg samt går hål på efter ett par gäddor känns nästan komiskt. Var och en blir salig på sin tro och kör du gärna vidare på Bromans prylar men lura ingen att köpa dem i tron att de har koll på vad de gör...
    Men deras väska ser ju intressant ut

Lämna en kommentar:

• Henrik S
    replied
    Vad är BromanoDell bra på? Känns inte riktigt som att de spelar i samma liga eller sport som CWC faktiskt. Att hylla BromanOdell i samma inlägg som man sågar Buster Jerk som "Billig" och tappar färg samt går hål på efter ett par gäddor känns nästan komiskt. Var och en blir salig på sin tro och kör du gärna vidare på Bromans prylar men lura ingen att köpa dem i tron att de har koll på vad de gör...

Lämna en kommentar:

• Gös Jonas
    replied
    Vill man leva i tron att det är bättre med delade spön så visst.
    Svårt skriva i denna tråd utan att verka nedlåtande men ni som gillar BD har ni verkligen känt på riktigt bra grejor? Fiskat med dem och därefter gått och handlat ett BD eller något annat jox?

Lämna en kommentar:

• fiskemannen
    replied
    CA: vilka andra spön har du haft ?

Lämna en kommentar:

• CA
    replied
    Jag har 2 st B&D Beta jerk ett upp till 140g och ett upp till 250g och fasen vad härliga dom är att fiska med! Klart det bästa jerkspöt jag har ägt å fiskat med hitils! Men jag föll inte för dessa spön efter att först ha sett B&D filmen utan av andra betydligt mer viktigare anledningar! Och jag föredrar helt klart 2 delade spön som då har en transportländ på ca bara 1 m fast jag har en Volvo 745 å transporterar mig å mina spön i! =)

Lämna en kommentar:

• Max Vallius
    replied
    Jag tvivlar stort att Jens har en moped bil
    men gillar man 2 delade så skall man satsa på det är foam handag också ett krav ??

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
2 354 svar
277 689 visningar
0 gillar
Senaste inlägg engqvist  
Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13