Tjenare!
Har en jäkla massa fiskegrejer som jag fick ärva när min morfar dog. Mycket e grymt slitet men en hel del är fint, ligger några fina wobblers i förpackningar, en rappala magnum med en prislapp där det står 21,50:- på
tänk om det var så billigt fortfarande..
Men jag hittade ett bete som jag under en lång tid undrat, vad i helskotta är detta? Nu har jag hittat vad det är. Det är en stor jävla swim whizz som kräver välldigt stor redskapslåda för att få plats. Har aldrig fiskat med det, aldrig sett det förut, aldrig hört talats om det, är detta nåt hett bete eller?
Har en jäkla massa fiskegrejer som jag fick ärva när min morfar dog. Mycket e grymt slitet men en hel del är fint, ligger några fina wobblers i förpackningar, en rappala magnum med en prislapp där det står 21,50:- på
tänk om det var så billigt fortfarande..Men jag hittade ett bete som jag under en lång tid undrat, vad i helskotta är detta? Nu har jag hittat vad det är. Det är en stor jävla swim whizz som kräver välldigt stor redskapslåda för att få plats. Har aldrig fiskat med det, aldrig sett det förut, aldrig hört talats om det, är detta nåt hett bete eller?

Kommentera