Pike II (Busterkopia från Polarvargen) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pike II (Busterkopia från Polarvargen)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Adamzki Visa inlägg
    fan , d går inte kolla om dom ska i närheten av sin hemstad på nått vis eller?
    Prova att höra med dom vart dom ska. http://www.polarvargen.se/

Naturkompaniet har dom nån hemsida??

P.s tror inte hon gjorde det såvida hon inte konverterat och lagt sig till med skägg...
    Catch for the moment and Release for the future.[FONT=Impact][/FONT]

Kommentera

Naturkompaniet i Ö-vik har en fiskeavdelning som förmodligen är den mest välsorterade i hela norrland. De har dock ingen "fiske"hemsida men du kan nå dem på 0660-10340

Kommentera

Jag har två stycken som jag köpte på samma sätt. Funkar alldeles utmärkt. Har fått bättre utdelning på den makrillfärgade än på någon annan, inklusive olika Busters. Byt bara krokar. Köpte fö samtidigt en röklåda med dubbla brännare för 250 spänn som använts flitigt och också funkar kanon. Billigt och bra!

Kommentera

Den snygg bruden jobbar kvar kan jag upplysa er om handlade av henne idag. Funderade på en håv dom hade men ä fan blev några beten istället :>
          Senast ändrad av Mrvox; 2009-07-20, 17:53. Anledning: tangentbordet som strulade, såg inte förens efter jag postat :)

Kommentera

Ursprungligen postat av Mrvox Visa inlägg
            Den snygg bruden jobbar kvar kan jag upplysa er om handlade av henne idag. Funderade på en håv dom hade men ä fan blev några beten istället :>
            Lite väl sent för "vårkänslor"... eller är alla sporfiskare brunstiga tjurar året om?
            sigpic Man lever inte för att fiska - man fiskar för att leva!

Kommentera

Kolla på tradera där finns det dom som tjänar bra med pengar på dom där jerkarna..
              Fattar inte att folk betalar så mycket för vissa grejor på tradera.
              Catch for the moment and Release for the future.[FONT=Impact][/FONT]

Kommentera

vafan! dom va ju i stan för typ 1 månad sen å då va hon inte där!!! glömmer aldrig dom titsen......

Kommentera

Ursprungligen postat av Nyrre Visa inlägg
                  Jag har sett den där i flertalet utföranden.
                  Den marknadsförs som Motionjerk på Tradera.
                  Kinesisk import.

Den flagnar värre än något annat bete jag provat.
                  Visst är det i förhållande till ex Striker Pros produkter billiga.
                  Men i längden förlorar du pengar.
                  Jag är övertygad om att bustern håller minst dubbelt så länge..
                  Krokinfästningarna har varit sisådär på de jag har köpt också.
                  Jag har letat och letat efter att finna tillverkaren.
                  Hittat att de kommer från Kina och kostar ca 30 kr att köpa in om du har importtillstånd.
                  Det där med att dom flagnar väldigt mycket är säkert sant, men att en drag ska flagna värre än vad en buster gör måste ju betyda att du kan blåsa av färgen på den eller?

För jag har då aldrig haft en buster som inte sett ut som hej kom å hjälp mig efter 2 gäddor?!?
                  Med det inte sagt att draget inte fiskar för det, tvärtom så tycker jag dragen fungerar bättre efter lite "bitmärken".
                  Men iaf, kunde inte hålla mig...
                  Http://blogg.dragsosportfishing.se - Team Dragsösportfishing blogg

Kommentera

Har köpt ett antal beten av precis denna typ. gången är riktigt bra! kanske kan hålla med om att färgen inte håller perfekt men vad fan de syns ju om man fått fisk

För övrigt har jag 8st oanvända beten av pikeII varianten som jag gärna säljer om intresse finns. alla i olika färger. PMa vid intresse. Högstbjudande gäller!!

Kommentera

dom betena sålde vi för 4 år sedan, då var det en finsk firma som importerade den. tror den hette "jerkit".
                      men det dyker hela tiden upp nya leverantörer som har samma drag med olika namn.
                      tror inte den kostar 30 sek att köpa från Kina, närmare sanningen är nog 3 kr. ; )
                      Ålands bästa fiskebutik, helt enkelt!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      273 591 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist