Halloj alla glada! 
Jo det är så att jag har blivit lite sugen på å testa något mjukbete att locka höstgäddorna med, och tycker att Curly Sue verkar trevlig.. Men det jag undrar är ifall det är någon här som äger en sådan och kan säga något om den? T.ex kvaliteten, om den fångar bra med fisk, hur man kan fiska den, etc. Även tips på bra färger skulla vara bra!
// Pontus

Jo det är så att jag har blivit lite sugen på å testa något mjukbete att locka höstgäddorna med, och tycker att Curly Sue verkar trevlig.. Men det jag undrar är ifall det är någon här som äger en sådan och kan säga något om den? T.ex kvaliteten, om den fångar bra med fisk, hur man kan fiska den, etc. Även tips på bra färger skulla vara bra!

// Pontus


Kommentera