Vad är skillnaden på nya och gammla The Pig, visst färgerna förstår jag men är de t ex Rassel i gammla och inte nya eller hur vet man om de är en gammal PIG man har fyndat ?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Skillnad på Gammla Pig och Nya Pig ?
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
Okej så du är helt säker att de inte är rassel i de nya ?
Ursprungligen postat av jerkbait-fiske Visa inläggDet ser du på färgerna också mer skarpare på dom nya
sen är det ingen rassel på dom nya heller
Kommentera
-
Ursprungligen postat av jerkbait-fiske Visa inläggJA min nya blue gill har inte det
Kommentera
-
Det fanns "gamla" både som "Silent" och "Talking". Jag har även ett par rasslare som med tiden tystnat, de fångar lika mycket fisk ändå. Jag vill tro att krokar och fjäderringar rasslar minst lika mycket som de inbyggda rasselkamrarna.
Sen är det lite svårt att kategorisera Pigarna som gamla eller nya eftersom det har ändrats saker med dom löpande.
//StefanDu kommer komma ihåg mig för alla gator bär mitt namn.
´til things are brighter, I´m the man in black
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Rudan Visa inläggDet fanns "gamla" både som "Silent" och "Talking". Jag har även ett par rasslare som med tiden tystnat, de fångar lika mycket fisk ändå. Jag vill tro att krokar och fjäderringar rasslar minst lika mycket som de inbyggda rasselkamrarna.
Sen är det lite svårt att kategorisera Pigarna som gamla eller nya eftersom det har ändrats saker med dom löpande.
//Stefan
Jo de verkar som de, men man kan tydligen bara märka om de är dom äldre på färgen kan man säga därför vissa har och inte har rassel även fast de är äldre.
Kommentera
-
köpte en helt ny från butik för 2 veckor sedan, en 7" susp night shiner eller va färgen heter. den hade dem stora öglorna och hade rassel i sig.. ?.. men den va viktad så den sjunk som en bomb med huvudet först och det gillar inte jag... tycker det är uselt att man inte vet vad man får då man köper pig... blev att be en kompis att blya om skiten..
Kommentera
-
Ursprungligen postat av christer Visa inläggköpte en helt ny från butik för 2 veckor sedan, en 7" susp night shiner eller va färgen heter. den hade dem stora öglorna och hade rassel i sig.. ?.. men den va viktad så den sjunk som en bomb med huvudet först och det gillar inte jag... tycker det är uselt att man inte vet vad man får då man köper pig... blev att be en kompis att blya om skiten..
[FONT=Impact]Blogg[/FONT]
[FONT=Impact]Filmer[/FONT]
[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till BFS/UL fiske och utrustning!av StorborreFår se om det blir DK 100 eller en Loongze Airlite.
Spöt jag funderar para ihop med Dankung...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-06-07, 12:02 -
-
av dhaglundÄr det möjligt att byta knopparna på veven till en Ambassadeur Syncro? Jag förstår att det är svårt...1 Foto
-
2025-05-14, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
2025-04-25, 11:20 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 870 visningar
0 gillar