Attitude baits dream team collection - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Attitude baits dream team collection

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Älskar Olas färg, och alla andra såklart..

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]

[FONT=Impact]Filmer[/FONT]

[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]

Kommentera

Hmm, dem gånger jag fiskat med Stefan så har han bara tittat föraktfullt på mina Bj:s och menat på att nåt dylikt aldrig skulle kunna sitta i hans linända. Sent ska syndaren vakna, eller hur säger man...

Kommentera

förstår er som gett betena era egna färger för det hade nog de flesta på detta forum gjort om de fick chansen jag är mest förvånad över att de fortfarande säljer så bra.Det är nästan en bedrift att få till en färgsättning som inte finns redan i buster.

Kommentera

Och jag som blivit hånad för mina bustrar av vissa som nu gjort en Kovändning

Kommentera

"David varje dag ) Nä men det händer ganak ofta och nu kommer jag ju bli tvungen köra stenhårt. Ungefär som när Danskarna flötestrollar gäddor med mört och sedan sätter en Grodsell bete io käften på dem!! Skall dra en feting på min utan mört "

Jonas, du er sgu' for dum! ja undskyld, mit ordvalg - men det lyder som om Stephan er kravlet op i r... på dig?? sådan noget pis at skrive??

Kommentera

Ingen næmnd, ingen glømd.. Intrycket ær att inte så många i Dream Team ger BJ så mkt fisketid sjælva? Business, as usuall..

GJ: Lycka till med att ta din BJ gædda utan mørt! (I værsta fall får du ta till en Freestyler..
              Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Kommentera

Ursprungligen postat av pasi75 Visa inlägg
                Och jag som blivit hånad för mina bustrar av vissa som nu gjort en Kovändning
                Mangeboy? Træbetenas gudfader...
                Jag ær mer æn jag verkar vara, och all værldens styrka och kraft vilar innom mig.

Kommentera

Ursprungligen postat av Gös Jonas Visa inlägg
                  David varje dag ) Nä men det händer ganak ofta och nu kommer jag ju bli tvungen köra stenhårt. Ungefär som när Danskarna flötestrollar gäddor med mört och sedan sätter en Grodsell bete io käften på dem!! Skall dra en feting på min utan mört
                  Eller som när Buster Jerk Lanserades..... ganska många gäddor somfick en BJi mungipan. Ett och annat roligt klipp i filmen Gäddfeber finns ju oxå att skratta åt... Hugg, drill, klipp bj i mungipan.... vad tog du den på...... BJ så klart!!!

Kan dock inte säga att jag skulle gjort på annat sätt själv, stora gäddor säljer.

Tycker Dream Team kollektionen är ett bra initiativ. Skönt att slippa alla julgransfärger dom FT mfl.

/D

Kommentera

Ursprungligen postat av DavidL Visa inlägg
                    Mangeboy? Træbetenas gudfader...
                    Nejdå, han älskar kopior

Kommentera

Självklart är det så Danne, MORAL är förkastligt vad skall man med den till.
                      Jag har ju fått alla mina gäddor på IFISH så klart:-)

Ursprungligen postat av Danne Johansson Visa inlägg
                      Eller som när Buster Jerk Lanserades..... ganska många gäddor somfick en BJi mungipan. Ett och annat roligt klipp i filmen Gäddfeber finns ju oxå att skratta åt... Hugg, drill, klipp bj i mungipan.... vad tog du den på...... BJ så klart!!!

Kan dock inte säga att jag skulle gjort på annat sätt själv, stora gäddor säljer.

Tycker Dream Team kollektionen är ett bra initiativ. Skönt att slippa alla julgransfärger dom FT mfl.

/D

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                      2 355 svar
                      271 330 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg engqvist