Hoosier Handmade Musky Baits - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hoosier Handmade Musky Baits

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hoosier Handmade Musky Baits

Jag har mejlat lite med Don Slagle på sistone, det är han som driver Hoosier Handmade Musky Baits och gör beten som bland annat Hoosier Potbelly Glider och Hoosier Rattlling Baitfish Glider och några modeller till, ni har säkert hört talas om dem. Ni som använt dem, vad tycker ni om hans beten?

Han bad mig skriva och hälsa att han vill att så många som möjligt mejlar in sina bilder och fångstrapporter till honom, att han vill höra av sina kunder och se vad de fångar på hans beten.

Så om ni har någon bild på någon fin fångst ni fått på något av hans beten, gör honom glad och skicka in den så han kan lägga upp den på sin hemsida. Kontakta honom via hans hemsidan på den här länken.

Min fiskeblogg: http://mickesfiske.blogg.se/

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Micke, du glömde att säga att han är en av sponsorerna till Pike Challenge!

Kommentera

Ingen här som testat betena från Hoosier?

Och det stämmer bra Johan, han sponsrar prisbordet i Pike Challenge med betena som syns på denna bild.
      Bifogade filer

"If people concentrated on the really important things in life, there'd be a shortage of fishing poles." - Doug Larson

Kommentera

Micke, jag har den undre!

Kommentera

Dessa beten har ju gått att köpa ett par år numer via AB. Jenk tog dem hit och det finns ganska många nöjda kunder på just dessa beten, bra skit helt enkelt.

Kommentera

Jag har köpt ett par beten direkt av han, har 5-6st. Funkar bra men de stora är lite tunga..väldigt fina och bra kvalitet.
            http://fjallfisket.blogspot.se/

Fiske i Tänndalen, Funäsdalen, Rogen mm

Kommentera

fiskar en del med rattling baitfish glider.Har tagit ett gäng gäddor mellan 4-7 kg på dem.Riktigt tungfiskat bete är det så det är ganska slitigt att fiska med de betena men att de fångar bra med fisk är det ingen tvekan om.Jag har haft bäst resultat med färgen crappie

Kommentera

Fick just ett mail från Don som berättade att han har en tävling på sin hemsida, årets största musky respektive gädda vinner tre beten var, och ingen har ens skickat in någon gäddbild, så om någon har fått en gädda på hans beten och har bild på den vill han väldigt gärna att ni skickar in den, med lite tur kan ni vinna tre fina beten.

Klippt och klistrat från hemsidan:

Ursprungligen postat av Hoosier Handmade Musky Baits
                Again in 2009 Hoosier Handmade Musky Bait Contest
                This year I will give away sets of baits (3 to a set) of the winners choice for the largest Musky and Pike caught, boated and released on my baits and a set for the customer that sends me the most fish pictures caught with my baits. That is three (3) bait sets. Winner will be required to have catch verified by witness and send picture of catch, date, bait used, Lake it was caught on. Have any questions shoot me an email.
                Så om ni fått någon fin gädda i år på något Hoosier-bete, gå in på hans hemsida och skicka in bilder.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                2 355 svar
                273 412 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg engqvist  
                Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13