Storlek på rulle till jerk? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Storlek på rulle till jerk?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Fasen va fint, då har man någon att åka ut och fiska med när man kommer hem då.
    Letar båt för fullt ja, har vart igång sen i sommras men inte hittat något som faller mig i smaken. Lutar åt en HR 465 så frugan och ungen kan åka ut och bada om de vill också...

Började med jerk förra året jag med, ´har bara kört mde lågprofilrullar eftersom alla andra jag fiskar med använder det. Sen verkar det ju som att de bara är ensäsongsrullar så det känns som en dålig investering att köpa ny dyr rulle för så kort tid.
    Har dock kollat lite på Daiwa supercast som ska vara ganska hållbar, blir nog en sådan om det inte funkar med ambassadeur med små nävar.

Yeye nu vart det lite off topic.
    Har i alla fall suttit och surfat runt lite och det verkar som om de flesta delarna på ambaserien går att byta ut. Så det borde ju gå att knåpa ihop en rulle som håller bra om man inte vill gå och köpa en 5601 jb. tycker den verkar prisvärd dock,

Kommentera

tycker du de e kul me jerk hade ja köpt en 5601 jb har själv en. supernöjd.. har inte hört en ända här inne som inte e nöjd med sin.. o dom går o få tar på från 1600 kr

Kommentera

Ska köpa en ssc3 ja sen storlek får vi se... jb rullen finns inte högervevad så ...

Kommentera

Ja du Cajmon de verka ju vara en toppenbåt de =) skulle vilja ha en liten öppen båt ja kunde traila med mig ja... men ekonomin räcker fan inte till ..

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
          2 355 svar
          277 211 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg engqvist  
          Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13