Lyckades med konststycket att knäcka toppen på spö precis den för toppöglan ikväll. Går det att sätta på en ny längst upp? Jag isf bara tappat ca 4 cm av längden men frågan är om det finns reservdelar till det? Eller måste jag byta hela spötoppen eller det nytt spö som gäller?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Toppögla på Shimano Technium Diaflash
Collapse
X
-
Köp en lös toppögla och fäst på "stumpen" med lite smältlim.Ursprungligen postat av Gubben Storm Visa inläggLyckades med konststycket att knäcka toppen på spö precis den för toppöglan ikväll. Går det att sätta på en ny längst upp? Jag isf bara tappat ca 4 cm av längden men frågan är om det finns reservdelar till det? Eller måste jag byta hela spötoppen eller det nytt spö som gäller?Team Gorilla.
"No Monkey Business"
--Mer fiske, mindre fruntimmer--
Kommentera
-
Hultinarn?Ursprungligen postat av Gubben Storm Visa inläggÅtgärdat. Gick ner till lokala fiskebutiken. Snubben där limmade på en ny fin ögla, det tog honom 45 sekunder allt som allt och jag blev 40kr fattigare. Känns helt okey.
Team Gorilla.
"No Monkey Business"
Kommentera
-
Dålit, man ska stödja Hultinarn.Ursprungligen postat av Gubben Storm Visa inläggÖhammarsTeam Gorilla.
"No Monkey Business"
Kommentera
-
Varför?
Öhammars har sjukt bra service, trevlig personal och vettiga priser. Handlar man där drar han dessutom allt som oftast av lite till. Hultinarn står och råglor på en bakom disken, säger ingenting, svarar knappt på frågor, tar sjuka överpriser på vissa produkter, verkar ha bristfällig kunskap etc etc etc. Enda fördelen med Hultins är att de har ett stort och bra utbud av Zalt.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Gubben Storm Visa inläggdet tog honom 45 sekunder allt som allt och jag blev 40kr fattigare.
grym timlön!
Kommentera
-
För att Öhammars överlever ändå, de har ju sina kängor och övriga utekläder.Ursprungligen postat av Gubben Storm Visa inläggVarför?
Öhammars har sjukt bra service, trevlig personal och vettiga priser. Handlar man där drar han dessutom allt som oftast av lite till. Hultinarn står och råglor på en bakom disken, säger ingenting, svarar knappt på frågor, tar sjuka överpriser på vissa produkter, verkar ha bristfällig kunskap etc etc etc. Enda fördelen med Hultins är att de har ett stort och bra utbud av Zalt.
Jag betalar gärna för mångfalden och sortimentet som Hultinarn står för. Dessutom är han precis som vilken handlare som helst, dvs han vill sälja och därmed är han inte omöjlig att pruta med. Att han är lite hemlig tycker jag är lite charmigt.Team Gorilla.
"No Monkey Business"
Kommentera
Foton
Collapse
-
av GammelfarGod lördag alla.
Jag har i hela mitt liv fiskat med haspel och har för något år sedan hittat min...1 Foto-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2026-04-11, 14:50 -
-
av NodittVet någon om var man kan köpa drev till den rullen så den blir lågutväxlad har en japansk 8.1 det är...2 Foton
-
2026-01-09, 17:01 -
-
av Mathias 70Gav mig själv en julklapp i förtid. 5 nya cobbar från sporting och världens trevligaste Dansk.1 Foto
-
2025-12-11, 16:20 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
|
2 355 svar
276 995 visningar