Skillnader på Ambassadeurer? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skillnader på Ambassadeurer?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Skillnader på Ambassadeurer?

skillnaden mellan en vanlig amba(i mitt fall 5501 cl3 som vanligt)

och en jerk modell typ 5501 jerk 5601 jerk 5601 jb 5601c jb

som sagt vad är skillnaden?
    http://k3nfishing.blogspot.com/

Varför inte fundera några veckor på vad du undrar över och göra en tråd för alla dessa frågor?
    Och varför inte göra som man vanligtvis brukar göra, läsa sig till så mycket som helst själv innan man frågar?
    abugarcia.se har massvis med information som man kan ta del av helt gratis och på det viset blir inte fiskesnack.com nedlusat av trådar som tar upp saker som blivit besvarade ett otal gånger.

Det är svårt nog att finna information bland alla skräptrådar som det är, hundra nya varje dag som tar upp samma sak hjälper verkligen inte.

Kommentera

Helt allvarligt Kennie..
      Ta dig tid att använda sökfunktion (för en gångs skull) så ska du se att du kommer få MASSOR med svar på alla dina frågor rörande dina rullar.
      Börjar bli "något" tröttsamt att dag efter dag läsa dina trådar om saker som har behandlats massor med gånger tidigare !

Om inte jag missminner mig så har detta påpekats tidigare till dig så skärpning !

Kommentera

Btw så är din överskrift inge vidare heller !
        Försök att få med mer info när du (om några veckor förhoppningsvis) skapar din nästa tråd !
        Blir så mycket enklare att "sålla bort" de trådar man absolut inte vill läsa eller lägga ner energi på !

Kommentera

Priset är skillnaden!

hehe, sorry men du lade upp det så fint så kunde bara inte låta bli =D
          Det är inte det att jag är dum, har lite otur när jag tänker bara.

Kommentera

istället för att ni klagar på många trådar besvara mina frågor ist jag gör min absolut sista tråd med alla mina frågor och ni får svara sen är de inge mer tråd bildande

mvh kennie

Kommentera

Ursprungligen postat av Kennielofstedt Visa inlägg
              istället för att ni klagar på många trådar besvara mina frågor ist jag gör min absolut sista tråd med alla mina frågor och ni får svara sen är de inge mer tråd bildande

mvh kennie
              Inget illa menat, men det är ju du som efterfrågar något, då är det ganska magstarkt att du vill sätt spelreglerna för när/var/hur folk skall svara på dina frågor. Men lycka till, med den attityden kommer du säkerligen att översvämmas av trevliga och vägledande svar (något som du redan fått en massa av i dina senaste 40 trådar...).

Kommentera

Ursprungligen postat av Träben Visa inlägg
                Inget illa menat, men det är ju du som efterfrågar något, då är det ganska magstarkt att du vill sätt spelreglerna för när/var/hur folk skall svara på dina frågor. Men lycka till, med den attityden kommer du säkerligen att översvämmas av trevliga och vägledande svar (något som du redan fått en massa av i dina senaste 40 trådar...).

de va inte menat att vara otrevlig i mitt svar ursäkta!

Kommentera

Ursprungligen postat av axe
                  Hej igen Kennie !

Ursäkta om jag va brysk mot dig. Du är absolut inte otrevlig, tvärtom.

Men dom flesta här vill faktiskt hjälpa till å ge svar på det man kan. Men om du försöker förstå oss lite så känns det lite meningslöst att svara på dina trådar då du bara droppar tråden å kastar dig över nästa fråga, känns som att vi svarar för döva öron. När man svarar i en tråd så brukar i alla fall jag vilja följa tråden och se hur den utvecklas, även den duktigaste brukar hitta några inlägg av värde och därmed lära sig mer å mer. Du kommer absolut att få svar av mig, det jag kan svara på men försök samla dina funderingar lite och sprid inte ut allt i en ny tråd för varje liten fundering. Och mängden trådar dränker forumet och gör det svårt att finna bra lärorika trådar för den som söker.

Hoppas du förstår oss. så ska i alla fall jag göra vad jag kan för att hjälpa dig. Problemet är att just amba-rullar inte är min starka sida. Va därför jag började följa dina trådar ev eget intresse men insåg snart att det inte gav mig något av värde. Och därför måste jag ju undra om du verkligen får ut nått av värde me så många och så korta trådar. Känns inte som att någon tråd kommer till något resultat.

Med hopp om ömsesidig förståelse
                  jag vet att jag dränker hela forumet men jag är ivrig och orolig att vårfisket ska skita sig pga en rulle som inte håller därav alla trådar men som sagt jag har gjort en ny tråd där jag har frågat mina "värda" frågor och hoppas att folk inser att jag följer den tråden och svarar och är tacksam för dom svaren!

mvh kennie

Kommentera

Du har ju fått svar på den frågan Kennie, rullen håller.
                    Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04
                    2 355 svar
                    274 054 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg engqvist  
                    Startad av Petterpike, 2015-05-09, 10:13