tjena!
tänker ju som sagt börja med jerkbait fiske nu och har en fundering på om den här rullen är nått att satsa på? http://www.sportfiskeprylar.se/sv/ar...-revo-stx.html =)
Ambassdeur Revo STX
mvh//Mathias
tänker ju som sagt börja med jerkbait fiske nu och har en fundering på om den här rullen är nått att satsa på? http://www.sportfiskeprylar.se/sv/ar...-revo-stx.html =)
Ambassdeur Revo STX
mvh//Mathias
Kommentera