Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Storm Giant Flatstick
Collapse
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Vet inte om det är jag som har haft otur med min. Men efter jag fiskat med den kanske 30min totalt tar den in vatten och sjunker som en jävla sten. Inga hugg eller bottennapp som kan ha orsakat det heller. Blir och försöka hitta hålet och försöka täta med något lim eller så.Team Skatbo - Följ gärna vårat (oftast misslyckade) fiske på vår blogg!
Kommentera
-
-
Hmm ja kanske ska göra det. Men allt blir så mycket drygare när man köpt på webshop :PTeam Skatbo - Följ gärna vårat (oftast misslyckade) fiske på vår blogg!
Kommentera
-
Var köpte du den?
Har haft samma problem med billiga skitwobblers jag köpte från Överskottsbolaget. Dem läckte in vatten och gick i stora bågar till slut.
Lägg den i frysen tills vattnet frusit. Sen doppa den i varmt vatten och du ser var det bubblar ifrån. Sug ut vattnet med hjälp av en dammsugare eller nåt och täta med något lim, jag körde kontaktlim tror jag det var. Sen funka dem prima men jag gav bort dem till vänner som blev lyckliga för skiten istället =P
Kommentera
-
Köpt på Sportfiskeprylar (Söder) så jag tvivlar inte på att det skulle fungera att reklamera. Men tror jag ska limma. Tackar för tipset om frysen, såg att Old Firehand körde samma i en annan tråd, lär funka kanonTeam Skatbo - Följ gärna vårat (oftast misslyckade) fiske på vår blogg!
Kommentera
-
Hej, jag såg denna tråd nu och tyvärr så har vi haft problem med många giant flatsticks. Mina läcker också men dom har gett riktigt bra med fisk så jag har sugit ut allt vatten och limmat alla öglor med epoxy och nu flyter dom som korkar igen. Gav två st 5+ gösar och en 6+ gös samt 37 gäddor på första trollingpasset och giant flatsticksen var överlägsa alla andra beten som vi testade. Riktigt trist att de inte håller måttet dock men jag tror Storm har uppmärksammat detta så förhoppningsvis kommer en ny laddning nästa år som är förstärkt. Detta är tyvärr ett rätt så vanligt fel med wobblers. Det är dock ingen ide att köpa nya av årets modell för dom kommer förmodligen också läcka efter en stund så vill man kunna fiska med dom så måste man tyvärr limma dom direkt - det funkar.
Självklart är ni dock välkomna att lämna tillbaks dom men ta pengar tillbaks då eller nån annan wobbler då problemet verkar förekomma på nästan alla Flat sticks.
mvh
Nicklas
Söder Sportfiske
Sportfiskeprylar.seSöder Sportfiske - Vi har inte råd att sälja skräp
www.sportfiskeprylar.se
Kommentera
Foton
Collapse
-
av dhaglundÄr det möjligt att byta knopparna på veven till en Ambassadeur Syncro? Jag förstår att det är svårt...1 Foto
-
Kanal: Spinnfiske - Utrustning
2025-05-14, 16:20 -
-
av FlexKöpte ett Perchzilla Finesse Casting 2-12gr och parade ihop det med en Micro monster och hela ekipaget...3 Foton
-
2025-04-25, 11:20 -
-
Hittade av en slump denna wobbler i vasskanten. Jag indentifierade direkt den som en Zalt, men insåg...4 Foton
-
2025-05-04, 21:13 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
|
6 svar
1 823 visningar
0 gillar