På vår senaste gäddfisketur passade vi på att köpa vars ett jerkbait I-Fish The Hitman, eftersom en av guiderna rekommenderade det då relativt nya fiskedraget. Draget kändes redan från början väldigt plastigt och billigt och det skulle visa sig att det redan efter 5 st gäddor hade tappat massor av lack. Visst fångade vi fisk med den och visst kan det i vissa fall vara häftigt med en viss repig yta på ett fångstgivande drag, men det ska ju inte flagna av hela lackpartier och krackelera helt. Vi snackar ju inte ett drag som varit med vid inspelningen av "Gäddfeber... Näää, det ser ju riktigt dåligt ut!
Borde inte vi fiskare kunna ställa högre krav på de jerkbaits och produkter vi köper, speciellt eftersom dragen kostar 150 kr eller mer...
Jag mailade Dragsö sportfishingcamp och ville reklamera för att få ett nytt drag, men blev hänvisad till importören/tillverkaren BIOS AB. Jag mailade dit och fick ingen större respons som Ni kan se nedan...TRIST!
"Vi tar till oss av "kritiken" och tar det vidare med tillverkaren" Med vänlig hälsning BIOS AB PW
"Tack för en trevlig rapport, mindre kul med färgen men vi ska ta det med tillverkaren" Anders Bengtsson BIOS AB
Borde man inte kunna reklamera jerkbaitet och få kompensation/ersättning för den urusla kvaliteten? Har Ni också haft samma dåliga erfarenhet av detta massproducerade jerkbait som nu tydligen har hittat hit till skandinavien...*SUCK*

Borde inte vi fiskare kunna ställa högre krav på de jerkbaits och produkter vi köper, speciellt eftersom dragen kostar 150 kr eller mer...Jag mailade Dragsö sportfishingcamp och ville reklamera för att få ett nytt drag, men blev hänvisad till importören/tillverkaren BIOS AB. Jag mailade dit och fick ingen större respons som Ni kan se nedan...TRIST!
"Vi tar till oss av "kritiken" och tar det vidare med tillverkaren" Med vänlig hälsning BIOS AB PW
"Tack för en trevlig rapport, mindre kul med färgen men vi ska ta det med tillverkaren" Anders Bengtsson BIOS AB
Borde man inte kunna reklamera jerkbaitet och få kompensation/ersättning för den urusla kvaliteten? Har Ni också haft samma dåliga erfarenhet av detta massproducerade jerkbait som nu tydligen har hittat hit till skandinavien...*SUCK*

så jag har sluppit problem och det är jag glad för!
men du borde fått pengarna tillbaka tycker man pga. den dåliga kvalitén
Kommentera