BFT Bandit 6,6 delat ???? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

BFT Bandit 6,6 delat ????

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Här finns en tråd jag skapade när jag var vilsen.
    http://www.fiskesnack.com/forum/show...t-jerksp%C3%B6..

Kommentera

Tack för tipset =) !
      Nu vart man ju dock ännu mera rådvill , är ju en hel djungel detta !
      Men om man tänker sig att man går upp 500-1500 i prisklass och enbart kollar på tvådelade spön, vad hittar man för intressant då ?
      Har kollat på St.Croix Legend Tournament spöna, ska ju tydligen vara grymma men ett fel:
      Fy fan vilka fula spön.
      Sitter och funderar och ska man ändå köpa en ny påk så kanske det är lika bra att lägga en ordentlig slant
      så man är nöjd sen OCH dessutom har nåt att gnugga i ögonen på folk.
      Senast ändrad av gurio; 2012-01-15, 22:30.

Kommentera

Från land rekomenderar jag inte ett 7'3 spö om du inte är van, jag själv tycker att 6'6 är längsta möjliga från land för att få till det bra.. dels för att jag är kort och dels för att jag gärna jerkar neråt.

Det finns så jäkla många spön att välja emellan, du har Luna,LF ripper, Strike pro, BFT Bandit, St. Croix, massa olika, vad vi än säger så har många av oss olika åsikter.

Det spö du själv tycker om blir antagligen bäst för just dig, in å känn på spöna som Cannonball gjorde så hittar du nog vilket spö du föredrar.

Kommentera

Nä det lutar nog faktiskt åt att man helt enkelt får se sig om efter något annat.
          Ska nog ta mig ut på en liten spökännarturne snart, man är ju ändå pappaledig så man får ju passa på =) !
          Meen, när man ska ut och känna så vill man ju ha så mycket åsikter och tyckanden som det bara går med sig !

Kommentera

Finns det någon särskild anledning till att det ska vara 2-delat?

Kommentera

Ursprungligen postat av Cannonball Visa inlägg
              Finns det någon särskild anledning till att det ska vara 2-delat?
              "Dock så missade jag en viktig sak när jag kände på det, jag glömde kolla om det var tvådelat och eftersom
              jag kör runt mycket med mina grejjer så är det nästan ett krav."
              http://thepikefather.wordpress.com/

Lägg gärna till ThePikeFather på Facebook. Klicka här!

Kommentera

Ursprungligen postat av gurio Visa inlägg
                Tack för tipset =) !
                Nu vart man ju dock ännu mera rådvill , är ju en hel djungel detta !
                Men om man tänker sig att man går upp 500-1500 i prisklass och enbart kollar på tvådelade spön, vad hittar man för intressant då ?
                Har kollat på St.Croix Legend Tournament spöna, ska ju tydligen vara grymma men ett fel:
                Fy fan vilka fula spön.
                Sitter och funderar och ska man ändå köpa en ny påk så kanske det är lika bra att lägga en ordentlig slant
                så man är nöjd sen OCH dessutom har nåt att gnugga i ögonen på folk.
                Själv tycker jag att st.croix är väldigt vackra spön! Men frågan är vad du tycker är viktigast. Skönhet eller kvalitet? Kan säga direkt att st.croix är kvalitet! Har själv tre stycken spön från märket och jag har aldrig vart så nöjd med några spön!
                Instagram: mattiasandersson90

Bara ett kast till...

Kommentera

Ursprungligen postat av Reitmond Visa inlägg
                  "Dock så missade jag en viktig sak när jag kände på det, jag glömde kolla om det var tvådelat och eftersom
                  jag kör runt mycket med mina grejjer så är det nästan ett krav."
                  Missade nog det!

Kommentera

Ursprungligen postat av EuroPike Visa inlägg
                    Själv tycker jag att st.croix är väldigt vackra spön! Men frågan är vad du tycker är viktigast. Skönhet eller kvalitet? Kan säga direkt att st.croix är kvalitet! Har själv tre stycken spön från märket och jag har aldrig vart så nöjd med några spön!
                    Jaa, det är nog en rätt kass inställning jag har egentligen, vill ju gärna säga att funktionen är det enda viktiga, och i slutändan är det ju det som avgör. Har suttit och kikat på dom mycket nu, och ska jag gå upp i prisklass så blir det nog ett St. croix legend tournament 6,3. Oj just det ja, verkar vara min förbannelse att glömma, ÄR dom tvådelade ? Och är inte den modellen tvådelad, kanske något annat tips på runkpåk från St.Croix som är delade och under 7 fot ?

Kommentera

Eller för den delen andra spön som är lite exklusivare. Medium/höga prisspannet känns det som att man hunnit läst ett par hundra sidor om här nu och hittat en del intressant.
                      Daiwa spöt som nämnts tidigare av cannonball verkar onekligen intressant, men fyll på =) !
                      Man vill ju vara rustad till tänderna till våren och just nu är väl en schysst påk det enda som fattas!
                      Tills man hittar någon ny, säkerligen onödig och säkerligen svindyr måste ha grej !!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av lethul, 2009-10-07, 20:40
                      6 svar
                      1 846 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Benjamin S  
                      Startad av barnmorskan, 2013-06-20, 01:04