Jojon80 ska bygga planerboard rullar. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jojon80 ska bygga planerboard rullar.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av TAMTAM
    Jojon tog hem Invader ska bli kul att se vad det är för något, verkar de bra så har jag ett par kompletta Big jon i perfekt skick till salu
    Vore roligt med en recension på invader-rullarna. Big-john rullarna vet du vem du ska sälja till annars!

Kommentera

Haha jojon sugen på Bigjon rullar kanske Invader känns som en av de bättre affärerna på lång tid varenda del utom kanske blocken är användbara i nytt bygge av planer anläggning.
      Tullen sket i dem också trots fullvärde på talongen! tackar vi för
      I hate the smell of twostrokes in the morning, so do all in the harbour!

Kommentera

Ursprungligen postat av TAMTAM
        Haha jojon sugen på Bigjon rullar kanske Invader känns som en av de bättre affärerna på lång tid varenda del utom kanske blocken är användbara i nytt bygge av planer anläggning.
        Tullen sket i dem också trots fullvärde på talongen! tackar vi för
        haha vissa har ju tur tamtam, Fast bästa tiden att skicka efter är ju nu runt juletid, tullen har helt enkelt inte tid kolla igenom alla gifts som kommer så det mesta verkar åka igenom.

Fick precis hem ett par fina big-john downrigger replacements handle (Handtag) så nu blir det till att svarva till ett par fina rullar i rostfri plåt ist. Man har lite att pyssla med efter jul.

Kommentera

Kolla på olssonsfiske.se dom tar 225kr st för för rullarna till masten.
          Tyvärr har dom inga bilder så man ser hur dom ser ut.http://www.olssonsfiske.se/

Kommentera

Ursprungligen postat av Peter78
            Kolla på olssonsfiske.se dom tar 225kr st för för rullarna till masten.
            Tyvärr har dom inga bilder så man ser hur dom ser ut.http://www.olssonsfiske.se/
            olssons rullar är rena rama skräpet, mina åker rakt i soptunnan, därför jag bygger nya i rostfritt

Kommentera

Tack för omdömet jag hade nästan funderat på att beställa ett par och testa dom var ju jävligt billiga. Nu har jag sparat en femhundring.

Kommentera

Jag är på gång med mina nya, bilder kommer att komma ut så håll till godo, Annars har du ju jojs rullar, som han beskriver i den här tråden! Det är top of the line!

Kommentera

Ursprungligen postat av Peter78
                  Tack för omdömet jag hade nästan funderat på att beställa ett par och testa dom var ju jävligt billiga. Nu har jag sparat en femhundring.
                  Har ett par Bigjon för direkt montering till mast helt kompletta ink allt toppskick svinpris naturligtvis
                  Kanske kan göra nåt på det om du hör av dej

Kommentera

Ursprungligen postat av jojon80
                    olssons rullar är rena rama skräpet, mina åker rakt i soptunnan, därför jag bygger nya i rostfritt
                    lite förvånad när du skriver att de är skräp har ett par liknande på mitt rufftak olagrade obs med större brickor till centrumbult samt linstyrningar monterade nära spolen kan jag inte klaga tycker de fungerat helt ok faktiskt visst finns det bättre grejor iofs men ändå

Kommentera

Jojon ser att du planerar Bromölla spolar om detta inte blir av så håll utkik efter Invader på favvosidan själv är jag positivt överraskad de löser i princip alla problem fruktansvärt nöjd kan jag säga stora i dia. också djupa samt att de har bromsbrickor precis som en rulle!
                      Big jon har onekligen bästa slirbromsen men i övrigt är dessa mycket bättre.
                      Som sagt vissnar du på att göra det själv kolla favvosidan under vintern mvh
                      Senast ändrad av TAMTAM; 2006-12-22, 19:47.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Kona, 2022-07-09, 15:22
                      19 svar
                      897 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg anteman
                      av anteman