Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Stora tråden om ismetepulkor!
Collapse
Detta är ett klistrat ämne.
X
X
-
Jag tror förövrigt att biltema pulkan kan vara exakt samma pulka som jula sålt, det enda som verkar skilja är priset (som är bättre på biltema).
-
Absolut, jag har inte någon dock och har inte råd att skaffa en.
Därav vikten på hur stor en pulka är
för stor och man kan inte ta med den.
Lämna en kommentar:
-
underlättar onekligen med egen bil när man har fiske som intresse...
Lämna en kommentar:
-
kan dom bli för stora?? tycker inte det spelar nån roll hur stor man skaffar så känns den för liten vid säsongens slut....Ursprungligen postat av tintin_jkpg Visa inläggJapp, man kan läsa katalogen online och på sidan 78 finns slädarna/pulkorna.
Ser ut att vara intressant, åtminstone den mindre. Den stora verkar lite väl stor.
Lämna en kommentar:
-
jag tycker den stora verkar perfekt
Dock är jag känd för att släpa med mig för mycket saker ut på isen... Min gamla pulka har sjungit den sista versen då den har stora hål i sig efter släpning över parkeringsplatser och grusade småvägar.
Lämna en kommentar:
-
Japp, man kan läsa katalogen online och på sidan 78 finns slädarna/pulkorna.
Ser ut att vara intressant, åtminstone den mindre. Den stora verkar lite väl stor.
Lämna en kommentar:
-
Biltema kommer ha ebn snöskotersläde i vinter för 299 :- som verkar passa perfekt som isfiskepulka.
sida 78 i katalogen.
1080+510+220mm
Finns även
1370x660x240mm
Kostar 399:-
Lämna en kommentar:
-
-
Håller med, det där kommer bli skitjobbigt med snö på isen, du vill ha nåt som sjunker minimalt i snön, det blir skitjobbigt annars.Ursprungligen postat av byggarn Visa inlägghmmm.....några synpunkter i all välmening....skidor bär för dåligt i mycket snö....hög tyngdpunkt= vickar lätt......
O med hög tyndpunkt kommer det bara välta hela tiden. Sry o säga det nu när det du byggt allt, men om du kommer få se
På blankis funkar dock en sån med skidor.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Ismotorborr
av Josun
Startad av Josun, 2025-09-28, 18:54
|
8 svar
355 visningar
0 gillar