jag har ingen själv men den som finns på naturkompaniet för ca 65kr verkar väldigt bra. den blir lagom varm och när man kommer hem behöver man bara koka den så fungerar den igen, detta ska enligt skylten bredvid kunna upprepas 1000ggr.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Vilken typ av handvärmare?
Collapse
X
-
Ursprungligen postat av benjijag har ingen själv men den som finns på naturkompaniet för ca 65kr verkar väldigt bra. den blir lagom varm och när man kommer hem behöver man bara koka den så fungerar den igen, detta ska enligt skylten bredvid kunna upprepas 1000ggr.
Jag köpte en av dessa men tror inte att jag använde den mer än 10ggr innan den slutade att fungera, kör nu endast med kolstavar.
Men jag tror att jag skall skaffa besinvärmare för att kolla om dessa är bättre.
Kommentera
-
Nikitas farsa har stora problem med kalla händer så vi letar en bra lösning för honom. Han vill helst inte ha vantar eller handskar så någon form av värmare vore kanon ...
Hur fungerar dessa bensinvärmare ? Är dom tända hela tiden eller tänder man dom bara när man ska värma sig ?
Vad är att föredra ? Bensin- eller kolstavsdriven ? Kanske finns eldriva rent utav ?C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Ursprungligen postat av BergmanNikitas farsa har stora problem med kalla händer så vi letar en bra lösning för honom. Han vill helst inte ha vantar eller handskar så någon form av värmare vore kanon ...
Hur fungerar dessa bensinvärmare ? Är dom tända hela tiden eller tänder man dom bara när man ska värma sig ?
Vad är att föredra ? Bensin- eller kolstavsdriven ? Kanske finns eldriva rent utav ?
Är ngt som liknar bullmullsludd man dränker med kemiskt ren bensin och sedan glossar eld på. Sedan är det bara att stänga locket på metallbehållaren man lagt bomullen i innan man tändt på och börja använda.sigpic
Kommentera
-
Jojo, så långt är jag med ... men ... tänder man den varje gång man vill värma sig eller har man den igång hela dagen i fickan ?C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Fråga om gammalt träspö.av Jimmbalaiah3 Foton
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2025-05-16, 01:01 -
-
av Lars AndrénJag har köpt sjökort Lakemaster VX premium till Humminbird som sitter i en Solix 12 SI.
...5 Foton-
2025-04-05, 23:43 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav Kristofer_aplockade upp denna i Tokyo nyligen: En återlansering av Striper från 1979 i 4500-size, en liten skönhet...1 Foto
-
2025-03-14, 18:09 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13
|
14 svar
1 979 visningar
0 gillar