Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era ambassadeurer
Collapse
X
-
Tja. Bild 3 till vänster nedanför övre skruven precis på kanten ser det ut att vara ett minimalt hack. Men har inspekterat den noga och den ser jävligt fin ut på bilderna. Jag kanske mistog mig eller tänker på någon annan rulle. Men ett pyttelitet hack är allt jag kan se. Det är så litet så jag tror inte ens du kan störa dig på det :-)Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
Lurigt detta när man inte kan inspektera rullen.
Vart tycker du dig se spår av användning? Surfar bara på telefon och displayen har mer att önska.
Kommentera
-
Samma bild tycker jag skruven längst upp till vänster bär spår efter skruvmejsel.Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
Tja. Bild 3 till vänster nedanför övre skruven precis på kanten ser det ut att vara ett minimalt hack. Men har inspekterat den noga och den ser jävligt fin ut på bilderna. Jag kanske mistog mig eller tänker på någon annan rulle. Men ett pyttelitet hack är allt jag kan se. Det är så litet så jag tror inte ens du kan störa dig på det :-)
Frågade säljaren och han blev grinig..
Kommentera
-
Den gaveln är definitivt skruvad. Skruven till höger ser också skruvad ut.Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
Kommentera
-
Svårt på bild men jag håller med dig, typ grader på skruven.Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
Den gaveln är definitivt skruvad. Skruven till höger ser också skruvad ut.
Kommentera
-
Vad säger ni?
En skitsak om gaveln är skruvad, men står det oanvänd räknar jag med att den ska vara oskruvad i gaveln.
Jag är petig och skulle ställt undan rullen eftersom jag har en likadan. Visst går beställa nya skruvar från Abu.
Kommentera
-
Mest irriterad att det står oanvänd i annonsen.Ursprungligen postat av Kimmen Visa inläggSkruvarna går ju alltid att byta om det bara det som det hänger på?
Kostar en tia stycket.
Kanske är så men jag säger gaveln har varit borta.
Kommentera
-
Svårt att se om det verkligen är grader på skruvarna. Man måste vara ganska klumpig för att lyckas få det på de skruvarna. Eller så bryr man sig ej när man öppnat den och använt helt fel skruvmejsel. Kollade 5 st av mina mest fiskade rullar och därmed mest skruvade och har inga grader på mina skruvar. Bara att köpa sen ge oss rätt svarUrsprungligen postat av Wilier75 Visa inläggVad säger ni?
En skitsak om gaveln är skruvad, men står det oanvänd räknar jag med att den ska vara oskruvad i gaveln.
Jag är petig och skulle ställt undan rullen eftersom jag har en likadan. Visst går beställa nya skruvar från Abu.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Cobbar,cobbar på väggen där.
Säg mig vem som största ger.1 Foto-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-01-30, 13:55 -
-
av LordDanDå jag fick så bra hjälp med min rulle tidigare så tänkte jag chansen och se om de är någon som har...1 Foto
-
2026-01-03, 13:37 -
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav DonosoLägger upp en bild på min 6500 Pro Rocket. Använde den tidigare till torskfiske i Öresund, men när det...1 Foto
-
2025-07-14, 15:30 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 370 visningar