Kanske 50:- i frakt eller postförskott från ABU :-)
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Visa upp era ambassadeurer
Collapse
X
-
Tjena Classe :-)
Jo så kan det vara men då ska frakten vara på alla delar tänker jag och inte bara på skruven, då Willier beställde annat också.
Eller så kanske det har blivit någon missuppfattning på min beställning. Blir lite orolig men det får bli en överraskning helt enkelt :-)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alman Visa inläggTjena Classe :-)
Jo så kan det vara men då ska frakten vara på alla delar tänker jag och inte bara på skruven, då Willier beställde annat också.
Eller så kanske det har blivit någon missuppfattning på min beställning. Blir lite orolig men det får bli en överraskning helt enkelt :-)
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
Ni är nog inne på något med frakten postförskottsavgiften.
Kan upptadera när mysteriet är löst. Får se om jag hinner ringa dom imorgon eller ifall jag får vänta tills att jag får delarna på fredag.
Tydligen har dom en dubbellagrad skruv i aluminium också som dom ska ha 480 kr för. Svindyrt, undra ifall den är värt mer en det dubbla priset?
- 1 gilla
Kommentera
-
Ska bli väldigt intressant prova trimspolen från Abu i alla fall.
Har en likadan i min 5600 Factory tuned men inte vågat använda rullen, hamna display direkt.
Har Recordspolen i flera ambassadeur och tycker den är ett mycket bra alternativ till grunda spolen från UT.
Min C3 som inte har några extra kullager utan bara Recordspolen med keramikhybridlager, keramik knivbult, lättat mellanhjul kastar längre än min C4 med UT-spolen med keramikhybridlager, dubbelt kullagrad evighetsskruv och dubbelt kullagrad mellanhjul och keramisk knivbult.
Efter ordentlig service är C4 nästan lika vass som min C3.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Alman Visa inlägg
Hoppas det, annars har jag beställt utan rör eller liknande, och det suger.
Kan upptadera när mysteriet är löst. Får se om jag hinner ringa dom imorgon eller ifall jag får vänta tills att jag får delarna på fredag.
Tydligen har dom en dubbellagrad skruv i aluminium också som dom ska ha 480 kr för. Svindyrt, undra ifall den är värt mer en det dubbla priset?
Nästan lust beställa en för att jag vill få känslan.
Upptaterar också, mitt borde också anlända på fredag.
Sportfiskeboden har redan skickat knivbult fett och oljan.
- 1 gilla
Kommentera
-
Detta sitter i min andra Black Edition.
- 1 gilla
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Wilier75 Visa inlägg
Är väl en liknande som sportfiskeboden säljer tar nästan 900 för dubbelt kullagrad evighetsskruv och dubbelt kullagrad mellanhjul.
Detta sitter i min andra Black Edition.
Kommentera
-
Jo så är det nog. Har alltid tyckt att sportfiskeboden tar ganska mycket för detta paket men det är väl inte så mycket dyrare en abu trimvariant.
Nä något dyrare är de väl dock.
Väldigt trevliga, hjälpsamma och experter på Ambassadeur så deras priser väger upp lite kontra vissa andra butiker. En oerhört fin service dessutom.
Måste åter påpeka att även Abu Svängsta har oerhört fin snabb trevlig service.
- 1 gilla
Kommentera
-
Tjena. Beställde dubbelkullagrad evikghetsskruv idag från abu och betalade 175 kr. Det var den kromade mässingsvarianten i 5000 storlek.
Men nu blev jag oroad då du betalade 270 kr. Har jag missat något eller har det blivit fel i min beställningen.
Kan tillägga att det ska vara en komplett med rör och allt. Har du kanske fått linspridare med på köpet?
Mvh Alan
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Micke-HDenna jigg är en av mina favoritjiggar för att dra stor abborre. Köpte den i höstas, tror det var via...1 Foto
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2021-02-28, 09:59 -
-
Svar till Äldre fiskedrag historiaav nickebiffPaul sportdepot. Startade 1949 av Paul Johansson i Simlångsdalen. Väldigt vanliga askar från förr!...1 Foto
-
2021-02-27, 17:45 -
-
Svar till Äldre fiskedrag historiaav Fnasus1Ärvde denna lilla låda med drag för många år sedan.
Sju äldre drag i, men framförallt dessa tre...6 Foton-
2021-02-25, 20:26 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av MrJazze, 2013-09-02, 18:06
|
31 svar
4 717 visningar
0 gillar