Jag har MÄNGDER av spöringar liggandes. Vad är det för dimension du söker?
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Toppögla Avid X
Collapse
X
-
Hej Patrik;Ursprungligen postat av Patrik Visa inläggTjena! Någon som vet vart man kan få tag på ny toppögla till St croix Avid X? Har rotat runt överallt utan resultat, söders, Lundgren, Mojoboats m.m.
Mvh
Patrik
Du bor ju i Stockholm och en av de mest omtyckta sportfiskebutikerna SPORTFISKE prylar ligger i Stockholm och säljer St Croix fiskespön. Har de inte din önskade toppögla hemma så fixar de en sådan till dig...
http://www.trumman.com/fisketips.htm
Old Firehand
(Leif Engström)
Kommentera
-
Tjena! Har beställt från staterna. Mudhole.com så återstår att se om det blir bra. Försökte rota runt bland svenska sidor men finns inte. Återkommer när jag fått dom.Ursprungligen postat av FiRRe DiRRe Visa inläggIfall du skulle hitta så är jag också intresserad. Har inte hittat så många toppögglor med liten ring utan alla är som du säger, typ 3ggr så stora som orginalet.
Kommentera
-
Hej Patrik;Ursprungligen postat av Patrik Visa inläggTjena! Har beställt från staterna. Mudhole.com så återstår att se om det blir bra. Försökte rota runt bland svenska sidor men finns inte. Återkommer när jag fått dom.
Kanske ska du ta spöt med dig på flyget och besöka en internationell mässa för att direkt på plats kunna se om de har en passande toppögla till ditt spö. Se här... http://www.angling-international.com...tanium-guides/ ...
http://www.trumman.com/fisketips.htm
Old Firehand
(Leif Engström)
Kommentera
-
man får krångla till saker och ting hur mycket man vill....Ursprungligen postat av KattmanKan inte tänka mig att vanliga fiskebutiker lägga upp spöringar på webshop eftersom de är väldigt specifika grejor och inte direkt något som ge de stora intäkter.
Ring ett samtal till Söders så lösa de det säkert.
Never let your memories be greater then your dreams...
I händerna på ett klantarsel blir även den dyraste utrustning förvandlad till odugligt skit...
Kommentera
-
Har gjort det men dom kunde inte lösa det tyvärr.Ursprungligen postat av KattmanKan inte tänka mig att vanliga fiskebutiker lägga upp spöringar på webshop eftersom de är väldigt specifika grejor och inte direkt något som ge de stora intäkter.
Ring ett samtal till Söders så lösa de det säkert.
Kommentera
-
Haha ja finns inte så många alternativ tyvärr.Ursprungligen postat av byggarn Visa inläggman får krångla till saker och ting hur mycket man vill....

Kommentera
Foton
Collapse
-
Svar till Visa upp era ambassadeurerav Rune45600C4 med ny vev1 Foto
-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-08-21, 06:02 -
-
Svar till Vad är detta för märke och modell?av byggarnTyckte väl jag kände igen den... Men hittade en lös bara så mysteriet kvarstår vad den heter...1 Foto
-
2026-08-15, 15:26 -
-
av Peter BTillhör begåvningsreserven sen ngr år , bidrar med denna devis.
Peter b1 Foto-
2026-07-02, 20:28 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
|
24 svar
2 548 visningar