Ursprungligen postat av Flodebanan
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ny Våg
Collapse
X
-
Så lät det på min "polare" också, men efter något år så kasserad han vågen. Vägde massa fel på så låga vikter som några hg.Ursprungligen postat av Everflow Visa inläggfoxvågen är grym.... har en polare som testade den emot en krönt tiokilosvikt. Foxvågen visade 10,00 kg... . den har hittills funkat felfritt för mig iaf!.
Kan ju varit måndagsex. eller så är den precis som alla andra, rädd för hårt användade under lite längre tid.sigpic
Kommentera
-
ett tips i "fiske för alla"som kommer ut den 8 maj har dom en stor test på alla vågar som finns ute på marknaden och vilka som håller måttet.så kolla där om du kan vänta till dess och klarar dig utan till dess!!!Team Poseidons hemsida www.teamposeidon.se
Kommentera
-
Är Zenso och Athi godkända för storfiskregistreringar mm ?Ursprungligen postat av Rassie Visa inläggMin RT-Senso Scale väger perfekt,,, KÖP!!!
Edit: Jag såg på länken att de båda var det, tack för hjälpen!Senast ändrad av Sg; 2007-04-12, 20:41.
Kommentera
-
Det dumma med Ahti är ju att den är förbannat svår att hitta den i tex webbutik. Vill helst inte ha den i 50 kg klass. (jula) utan snarare 10 eller 20 kg.
Får se vilken det blir men det blir nog antingen den på jula, eller om jag hittar en ahti i lägre klass, eller Zenso. Tack för hjälpen!
Om andra har några tips är det bara fortsätta att ösa in. Andra kan ju ha hjälp av tråden också.
Kommentera
-
flode,har bara hört folk som haft strul med electro samosen pga av fukt.
är inte direkt jobbigt att ta ur den ur fodralet varje gång man kom hem?och inte lägga den i blöt under fisket om man säger så
Keep talking about me, You are just making me famous..
MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
www.Sk-fiskpinnen.com
Kommentera
-
Här kan du köpa Ahti vågen, http://www.pitebutiken.se/Digitalvagar.asp. Fick min dan efter eller 2 dagar efter leverarad i brev.
Ursprungligen postat av Sg Visa inläggDet dumma med Ahti är ju att den är förbannat svår att hitta den i tex webbutik. Vill helst inte ha den i 50 kg klass. (jula) utan snarare 10 eller 20 kg.
Får se vilken det blir men det blir nog antingen den på jula, eller om jag hittar en ahti i lägre klass, eller Zenso. Tack för hjälpen!
Om andra har några tips är det bara fortsätta att ösa in. Andra kan ju ha hjälp av tråden också.
Kommentera
-
Zenson är alldeles för stor, får ju inte plats i bröstfickan på jackanUrsprungligen postat av Sg Visa inläggDet dumma med Ahti är ju att den är förbannat svår att hitta den i tex webbutik. Vill helst inte ha den i 50 kg klass. (jula) utan snarare 10 eller 20 kg.
sigpic
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Peter BTillhör begåvningsreserven sen ngr år , bidrar med denna devis.
Peter b1 Foto-
Kanal: Allmänt om fiskeutrustning
2026-07-02, 20:28 -
-
av SpiN.Hej jag är ny här och har en hel del fiske drag och försöker hitta information från vart dom kommer...4 Foton
-
2026-06-02, 09:20 -
-
av KigNågon som känner till om Zalt 14 någongång tillverkats med fenor?3 Foton
-
2026-04-11, 13:03 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|