Traderapriser - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Traderapriser

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• BeBest
    replied
    Ursprungligen postat av Träben Visa inlägg

Men denna kanske är bäst ändå:

5000:- i startpris för en gammal begagnad Fladen-rulle?
    Har jag missat nåt här och rullen är nåt väldigt speciellt (har aldrig sett den förut)?
    Har Stampen betalat ut den summan för rullen, tror jag den som stampade rullen flinade käften ur led hela vägen till banken!

Lämna en kommentar:

• Träben
    replied
    Jag gillar tradera och har både köpt och sålt prylar där.

det som dock stör mig lite extra mycket är när folk lägger annonser i "nya"-kategorierna. exempelvis finns båda dessa rullar i kategorin "Fiskerullar - nya":

De är ju båda uppenbart rejält använda och dessutom av gamla modeller, dvs inte ens själva modellen är hyfsat ny.

Men denna kanske är bäst ändå:

5000:- i startpris för en gammal begagnad Fladen-rulle?
    Har jag missat nåt här och rullen är nåt väldigt speciellt (har aldrig sett den förut)?

Lämna en kommentar:

• Sir Fish-a-lot
    replied
    Jag tycker att Tradera är guld värt. Grejerna är värda vad folk är villiga att betala. Men visst, vissa tänker sig inte för.

Jag gjorde ett klipp för någon dag sen - Daiwa Procaster 3500 (helt ny haspelrulle) för 450:- exkl. frakt. Den kommer drämma iväg bullar till våren.

Man kan sälja gammalt och köpa nytt - då går man oftast inte back.

Lämna en kommentar:

• LinusF
    replied
    Ursprungligen postat av hiaqz Visa inlägg
    Angående tailen i färg skitmört så fick jag till svar från söders att den är helt slut när jag beställde en för nån vecka sen. Även hos CWC.
    Tar ju ungefär 2 sek att hitta tex här. Men jag vet inte det kanske är nåt speciellt med den.
    Det är ofta folk inte ens kollar prisjakt. Tjejen sålde sitt begagnade Nintendo DS för ett tag sen och fick mer än nypris.

Lämna en kommentar:

• LantzFisk1
    replied
    Jag tycker att jag gjorde ett helt ok klipp . Köpte 2 st nya shimano sienna rullar en 2500 och en 4000 för 627kr ink frakt vet att dem sänkts i pris , men det är ett bra klipp enligt mej !

Lämna en kommentar:

• Ehn lures
    replied
    Angående tailen i färg skitmört så fick jag till svar från söders att den är helt slut när jag beställde en för nån vecka sen. Även hos CWC.

Så är nog därför folk betalar så mycket!

Lämna en kommentar:

• Tobias
    replied
    Galet! Dessutom tillkommer frakten så priset landar på 266kr!

Bara att säga grattis till Jonas "Redhawk81" som även är medlem här på forumet! Vilket klipp!

Lämna en kommentar:

• LinusF
    replied
    Alltsåå varför köper man en Bandit Tail för 240 spänn? Vet att den finns för 149 på en webbshop. Folk är knäppa.
    http://www.tradera.com/Bandit-Tail-S...0355_126920509

Lämna en kommentar:

• LinusF
    replied
    Jag gillar denna http://www.tradera.com/Wobbler-i-ori...tion_106452938

Brukar göra en del bra affärer på tradera ibland, hittar gamla drag och rullar på loppis som samlare gärna betalar bra för. Så kan man köpa andra fiskegrejer för pengarna

Lämna en kommentar:

• Fiskarn0383
    replied
    Synd att han som la ut en ny westinare för 299 inte fick den såld. Annars kunde man ju gjort storkovan och tjänat en 220 spänn styck man sålde. Men förhoppningsvis hittar man något annat sätt att bli rik på.

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
24 svar
2 590 visningar
0 gillar
Senaste inlägg lsjonsson  
Startad av gabbu, 2015-12-04, 08:57