Tips till dig som söker en bra flytring fishcat 4 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Tips till dig som söker en bra flytring fishcat 4

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Tips till dig som söker en bra flytring fishcat 4

Fish cat 4 är ju en erkänt bra flytring och tyvärr så finns inte deluxe-modellen i Sverige.

Denna modell är lättare att ta med då det är uppblåsbar sittplats istället för foam och man sitter högre upp.

Jag beställde här, en toppenförsäljare som levererar FRAKTFRITT över 100EUR beställningar och eftersom det är tyskland så är det inget tjafs med tull.

Ursprungligen postat av Snorungen Visa inlägg
    Fish cat 4 är ju en erkänt bra flytring och tyvärr så finns inte deluxe-modellen i Sverige.

Denna modell är lättare att ta med då det är uppblåsbar sittplats istället för foam och man sitter högre upp.

Jag beställde här, en toppenförsäljare som levererar FRAKTFRITT över 100EUR beställningar och eftersom det är tyskland så är det inget tjafs med tull.

http://www.rudiheger.eu/product_info...per-Kombo.html
    Har du hunnit prova den än? Hur är den i så fall?
    Tacksam för kortfattad recension då jag är på jakt efter en grym flytring.
    Slitstark, smidig och bekväm typ...

Kommentera

Nej har inte provat den än. Men om du googlar så kommer du finna massor av info.

Detta är min erfarenhet efter min research innan inköpet:

Outcast Fishcatringar har fått bäst kritik av fiskarna men de är även rätt dyr också. Grejen e den att man sitter uppepå vattnet vilket e kanon. Visst det finns ett annat märkte också som jag inte kommer ihåg men som e bäst men det kostar skjortan.

Skillnaden mellan vanliga modellen och deluxe är att deluxe har uppblåsbar sits och ryggstöd, den vanliga har typ "hårt skumgummi" där vilket gör att den tar mer plats och är skrymmande. Jag läste också något om att deluxemodellen gör att man sitter lite högre upp från vattnet men det låter jag vara osagt.

deluxe säljs inte i sverige och den är 40% dyrare än vanliga modellen. Alla outcastringar har 5års garanti.

Jag har en rabattkod på 10EUR på den där affären om någon ska köpa kan ni skicka ett pm till mig!
      Senast ändrad av Snorungen; 2010-04-25, 08:39.

Kommentera

Nu gav jag bort rabattchecken till en på forumet.

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av Ambassadeur5000, 2007-04-14, 22:00
        24 svar
        2 307 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg lsjonsson  
        Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13