Jerkspö - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jerkspö

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Jerkspö

Tjena hade tänkt inhandla ett nytt jerkspö men vet inte riktigt vilket som jag ska ha. Hade tänkt att lägga max 1000 kr på det men vill ändå ha ett spö som iallafall klarar att kasta beten med en vikt på 120 g.
    Är det någon som har något bra tips på ett bra spö så uppskattar jag det väldigt mycket.

Testa att >>söka<< på forumet/gå in på >>Jerk utrustnings delen<<
    Finns mycket info och säkert nån som redan har ställt den eller nån liknande fråga.

Kommentera

strike pro 6,8 -180gr är ett ganska lätt o bra allround spö med bra längd på bakre handtaget.

Kommentera

BFT, Piglet Evo II 6,6" -110gr är grymt skönt! fast 10g för lite i kastvikt! Annars är BFT, Buster Jerk Stiff 6' -150gr ett riktigt bra alternativ!
        Du hittar båda spöna på den här länken: http://cwcab.com/rods-Predator.htm
        Kompisen (Thep här på FS) drillade en 15,7kgs på ett Piglet Evo II spö, så den klarar nog dina Pikes oxå!

Skittfiske!
        /Team Perax, Jon Persson
        http://teamperax.blogspot.com/

Kommentera

har själv funderat på nytt spö, har följt 5 trådar i samma fråga alldeles nyligt, nån vecka sen. titta under spinn,haspel allmänt och under spinn,haspel utrustn. men även under ljugarbänken och övrigt låg trådar om jerkspön.

Sök så finner du massor av tyckande
          Det finns två ting som är oändliga - universum och människans dumhet, Men när det gäller universum är jag inte helt säker. [Albert Einstein]

Att klaga är som att sitta i en gungstol – du har något att göra men du kommer ingenstans. [Dalai Lama]

Kommentera

Ursprungligen postat av co08lage Visa inlägg
            Tjena hade tänkt inhandla ett nytt jerkspö men vet inte riktigt vilket som jag ska ha. Hade tänkt att lägga max 1000 kr på det men vill ändå ha ett spö som iallafall klarar att kasta beten med en vikt på 120 g.
            Är det någon som har något bra tips på ett bra spö så uppskattar jag det väldigt mycket.

Kolla hur mycket pengar du kan lägga å gå sen in på Lundgrens Webbshop . Garanterat fritt från dåliga spön .

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
            Startad av MAW, 2014-11-12, 18:13
            14 svar
            1 983 visningar
            0 gillar
            Senaste inlägg engqvist  
            Startad av Plums, 2015-01-23, 12:11