Dom Rocket rullar jag tycker kastar bäst och är av högst kvalitet är dom 6500 CS Rocket som är gjorda för Japan marknaden, finns i vissa butiker,,, jag har bytt mina Pro-Rocket mot sådana och ångrar mig aldrig. Ok fler lager att serva men det märks på kastlängderna, och det känns på något sätt som kvaliteten är högre på alla delarna. Vissa modeller finns i HS också för dom som önskar det.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Multirulle till gäddspinn!!!
Collapse
X
-
Gillar också kupad högergavel bättre (vänstervevat är ju självskrivet)! Men det går att få till en sån amba också...man BEHÖVER inte utgå från en Rocket med nostalgigavlar när man trimmar amba...som min 'blå blå vindar och vatten - rulle' med en massa UT-godis. Minst lika stabil som en Rocket men tusan så mycket skönare att 'palma'Ursprungligen postat av harlequine Visa inläggHar nu klämt både på rocketen och Lunan. Jag har nu bestämt att Lunan kommer sitta på spöt i vår. Gillar som sagt kupade gavlar till skillnad från de flesta här inne och den kastar grymt bra utan trim. Däremot kanske en trimmad rocket får chansen på HÖ spöt inom en snar framtid.
/H
Senast ändrad av Långåmjukis; 2012-04-09, 13:05.Medlem i GGG-U
Griniga Gamla Gubbar - Ungdomssektionen
Kommentera
-
Den där var riktigt snygg. Vad finns i det gömda under den fina ytan?Ursprungligen postat av Långåmjukis Visa inläggGillar också kupad högergavel bättre (vänstervevat är ju självskrivet)! Men det går att få till en sån amba också...man BEHÖVER inte utgå från en Rocket med nostalgigavlar när man trimmar amba...som min 'blå blå vindar och vatten - rulle' med en massa UT-godis. Minst lika stabil som en Rocket men tusan så mycket skönare att 'palma'
/H
Kommentera
Foton
Collapse
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
|
231 svar
32 074 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Gösalf
2025-09-14, 07:55
|
||
|
Startad av houser, 2016-06-19, 14:11
|
22 svar
11 033 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Äldre Id
2025-11-29, 00:22
|
||
|
Startad av joens, 2018-03-18, 19:55
|
271 svar
47 603 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Herrlin
2025-07-06, 21:34
|
||
|
Startad av Flintpelle, 2022-01-17, 18:22
|
50 svar
6 176 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av TiSo
2025-08-15, 13:30
|
||
|
Startad av Bilbo, 2025-03-22, 14:06
|
11 svar
1 029 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
av Bilbo
2025-08-07, 18:02
|
Kommentera