Hejsan alla fiskenördar! Har kommit över en Ambassadeur 6000 från 1959? Den ska tydligen inte ha varit rengjord sedan dess. Dock har jag plockat isär den, rengjort, oljat, fettat och putsat. Så nu är den relativt fräsch och rullar fint. MEN! Jag känner mig lite osäker nu när jag ska plocka ihop den om samtliga delar sitter rätt eller inte. Dem borde göra det, men vill försäkra mig om det.
I övrigt undrar jag om det är någon som sitter på reservdelar till en sådan här rulle som hon/han vill bli av med? I sådana fall är det bara att slänga ett pm så kan vi snacka vidare.
Här följer två bilder, en med hur den ser ut på utsidan och en bild hur den ser ut i.


tack på förhand!
mvh,
Androl
I övrigt undrar jag om det är någon som sitter på reservdelar till en sådan här rulle som hon/han vill bli av med? I sådana fall är det bara att slänga ett pm så kan vi snacka vidare.
Här följer två bilder, en med hur den ser ut på utsidan och en bild hur den ser ut i.
tack på förhand!
mvh,
Androl
Kommentera