Har en C3 HSS 5601 som förut gått som jerkrulle. Nu är jag sugen på att börja spinnfiska med den, främst typ kasta kastdobbar i 40gramsklassen och kanske tom några havsöringsbeten i 25gramsklassen. Skulle gärna vilja ha möjligheten att fiska 0.30 nylon pga att det blir kallt nu i december. Men även flät när temperaturen tillåter.
Prio ligger på kastdobbar kring 40g och flätlina kring 0.20. Allt annat är bara en bonus
Hur skulle ni sniktrimma den? UT-kittet är säkert supersvinbra men känns lite dyrt då det blir ett smalt andvändningsområde för mig.
Alla tips är som vanligt välkommnande och länkar till inköpsställen (ebay, utomlands osv är inget hinder) uppskattas varmt!
Prio ligger på kastdobbar kring 40g och flätlina kring 0.20. Allt annat är bara en bonus

Hur skulle ni sniktrimma den? UT-kittet är säkert supersvinbra men känns lite dyrt då det blir ett smalt andvändningsområde för mig.
Alla tips är som vanligt välkommnande och länkar till inköpsställen (ebay, utomlands osv är inget hinder) uppskattas varmt!
Kommentera