Kullagrad evighetsskruv i revo mgx! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kullagrad evighetsskruv i revo mgx!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ElCamino
    replied
    Jo..men nu är det den stora marknaden västerut som bestämmer.Där är det gram och antal lager som äger.

Lämna en kommentar:

• harlequine
    replied
    Ursprungligen postat av Hippo Visa inlägg
    Det tycker jag inte, snarare en uppgradering! =)
    Utveckla gärna det där resonemanget!!!

Förresten tycker jag att kullagerhysterin har gått till överdrift. Idén med kullagrade evighetskruvar på rullar som har stillasående linspridare är faktiskt lite konstig. Inte blir gången vid invevningen sååååå mycket mjukare än utan. Lite som diskussionen om kullagrade vevknoppar vs de gamla hederliga nitade.

Lämna en kommentar:

• Hippo
    replied
    Ursprungligen postat av harlequine Visa inlägg
    Japp, har bestämt mig för att inte plocka fram spinngrejerna tills första flugfångade HÖ har landats. Har till och med gjort mig av med en Calcutta 200 tedc som aldrig användes. Att då införskaffa en 4600 C4 är moraliskt oförsvarbart.��
    Det tycker jag inte, snarare en uppgradering! =)

Lämna en kommentar:

• harlequine
    replied
    Ursprungligen postat av Hippo Visa inlägg
    Låter allvarligt
    Japp, har bestämt mig för att inte plocka fram spinngrejerna tills första flugfångade HÖ har landats. Har till och med gjort mig av med en Calcutta 200 tedc som aldrig användes. Att då införskaffa en 4600 C4 är moraliskt oförsvarbart.��

Lämna en kommentar:

• Hippo
    replied
    Ursprungligen postat av harlequine Visa inlägg
    Fasen, blir nästan lite sugen på och prova nya 4600 C4:an. Tur att jag flugfiskar nuförtiden å har köpförbud på multirullar.
    Låter allvarligt

Lämna en kommentar:

• harlequine
    replied
    Fasen, blir nästan lite sugen på och prova nya 4600 C4:an. Tur att jag flugfiskar nuförtiden å har köpförbud på multirullar.

Lämna en kommentar:

• ElCamino
    replied
    Håller med!Men skulle jag satsa på en multi hö-rulle idag...4600 c4 med uppgraderingar för...200:-.Skulle busa med betydligt "värre" rullar...rätt utväxling också

Lämna en kommentar:

• Hippo
    replied
    Nya C3 borde vara en av de mest prisvärda multirullarna på marknaden. Bra uppgraderingar och att den inte har mässingstativ lär inte spela någon roll om man kör spinnfiske med wobbler, spinnare, skedar..gummin. Rätt snygg oxå om man bortser från veven, men det kan El Camino fixa

Lämna en kommentar:

• ElCamino
    replied
    Det minskar,tillsammans med övriga lagrade saker i rullen,friktion.Om det dessutom är lättat så minskar det lite massa också.Mångabäckarsmå principen.Jag har min fulltrimmade 45:a sunset som referens.Den är fantastisk till höfisket.Dock har den en Availspole på hela 8,3gramMen,för pengarna,är en ny c4 ett riktigt billigt alternativ!

Lämna en kommentar:

• harlequine
    replied
    Ursprungligen postat av ElCamino Visa inlägg
    Ja,de är smuttaMen..en ny C4:a med bara ett lagerbyte i spolen och ett lagrat mellandrev...det är en grym rulle!
    Vad gör ett lagrat mellandrev för nytta?

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
231 svar
31 969 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Gösalf
av Gösalf