5500c vs 5500 cs pro rocket - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

5500c vs 5500 cs pro rocket

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • 5500c vs 5500 cs pro rocket

    Tjena tänkte höra vad skillnaden är på en 5500c och en 5500 cs pro rocket sökt lite men hittar ej någon bra förklaring! Tack på förhand!

  • #2
    Hej! Det beror på hur gammal c rullen är. Äldre så är det utväxling och spole som är det stora med lager i gavel istället för i spolen som på cs. Beror på år om det är stativ med. /Ingemar

    Kommentera


    • #3
      Rullen jag hittat finns på tradera letat efter en pro rocket i färgen sunset orange men detta är en 5500c därför jag undrar det står ej vilket år den är ifrån men den har utväxling på 5:3:1 om det säger något är riktigt nöjd med mina andra rocketar men saknar sunset orange lätt hetaste färgen enligt mig. tack så mycket för svar!

      Kommentera


      • #4
        Lite osäker men tror den är lika som cs förutom två pinnars broms. Kostar lite bara
        /Ingemar

        Kommentera


        • #5
          Ursprungligen postat av sthlmillest Visa inlägg
          Rullen jag hittat finns på tradera letat efter en pro rocket i färgen sunset orange men detta är en 5500c därför jag undrar,,,
          Nää! Jag såg den först! :-P

          Kommentera


          • #6
            Dom är fina ja Det stämmer att det som skiljer är tvåpinnars kastbroms och,avsaknad av knarr.Sitter även den äldre typen av bromslameller i dom,men inga problem att byta direkt

            Det finns för övrigt ingen sunset orange i pro rocketmodell.Det står 5500c på dessa skönheter.Det närmaste är väl copper/bobsblandsaft i färg samt prorocket.
            Senast ändrad av ElCamino; 2015-03-16, 22:41. Anledning: värdelöst vetande

            Kommentera


            • #7
              Tack för alla svaren då har man blivigt lite klokare! Fått tag i en cs rocket i sunset orange nu så nu är man lykligast på jorden hahaha jefvelberg den är din om du vill ha den kommer ej buda längre

              Kommentera


              • #8
                Tack men jag tror den var felvevad för min del:-)

                Då passar jag på o fråga. Nya ge fan-rullen ska vara en C. Även predatorn benämns C. Är det samma rulle?

                Kommentera


                • #9
                  Jocce det kan ju inte vara samma rulle då den ena heter predator och andra ge fan i våra vatten. Likadan kan den vara. ursäkta men jag kunde inte låta bli.

                  Kommentera


                  • #10
                    Ursprungligen postat av wiloboken Visa inlägg
                    jocce det kan ju inte vara samma rulle då den ena heter predator och andra ge fan i våra vatten. Likadan kan den vara. Ursäkta men jag kunde inte låta bli.
                    fan också! Samma innehåll! 😀

                    Kommentera

                    Foton

                    Collapse

                    Relaterat

                    Collapse

                    Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av lausvik, 2013-01-29, 08:46
                    231 svar
                    32 047 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Gösalf
                    av Gösalf
                     
                    Startad av houser, 2016-06-19, 14:11
                    22 svar
                    10 968 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Äldre Id  
                    Startad av joens, 2018-03-18, 19:55
                    271 svar
                    47 545 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Herrlin
                    av Herrlin
                     
                    Startad av Flintpelle, 2022-01-17, 18:22
                    50 svar
                    6 153 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg TiSo
                    av TiSo
                     
                    Startad av Bilbo, 2025-03-22, 14:06
                    11 svar
                    1 025 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Bilbo
                    av Bilbo
                     
                    Arbetar...
                    X